  • 11. Data: 2009-08-26 09:50:08
    Temat: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: Hubert <n...@...pl>

    DJ wrote:

    > Czy mam przez to rozumiec, ze Ty nie przejmujesz sie strata na jednym

    Nie, ale kto by wtedy wziął L czy tez akcje teraz byłby na plusie. Poza
    tym prognoza była chyba na rok albo półtora do przodu a błąd ok
    miesiąca. Więc chyba nieźle.

    > kontrakcie ponad 600 punktow i mimo takiego obsuniecia trzymasz pozycje
    > liczac na odrobienie strat i zysk?

    Tak po prawdzie, to wiele systemów mechanicznych zalicza na danych
    historycznych tego rzędu obsuwę.

  • 12. Data: 2009-08-26 10:08:46
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Hubert" <n...@...pl> wrote in message

    > Nie, ale kto by wtedy wziął L czy tez akcje teraz byłby na plusie. Poza
    > tym prognoza była chyba na rok albo półtora do przodu a błąd ok miesiąca.
    > Więc chyba nieźle.

    Dobrze, ze napisales slowo 'chyba', bo prognoza byla w listopadzie 2008....

  • 13. Data: 2009-08-26 10:14:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 26 Sie, 11:50, Hubert <n...@...pl> wrote:

    > Tak po prawdzie, to wiele systemów mechanicznych zalicza na danych
    > historycznych tego rzędu obsuwę.

    Prawda, ale na iluś tam transakcjach.
    Spadek o 20-30% całego kapitału na jednej transakcji to wcześniej czy
    później śmierć dla portfela.
    Wykorzystanie lewara x3 kończy zabawę z giełdą.

  • 14. Data: 2009-08-26 10:27:05
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > To zweryfikujemy te daty...-;))
    > Jedna 5.01 zostala juz zweryfikowana...Kto wtedy zainwestowal w gwiazdy
    > stracil z 20%....-;))))

    Zawsze najbardziej mnie wkurza, że się nie czyta do końca! Dieter (i zresztą
    nie tylko on) zawsze mówi, że gra ze stop lossami. Nie jest nieomylny i
    doskonale o tym wie. Owe gwiazdy określają tylko prawdopodobieństwo, a jak
    Ty szukasz 100% metody, to powinieneś chyba branże zmienić, bo w tej takowej
    metody nie znajdziesz. Poza tym Dieter wiele razy pisał jak korzysta z
    gwiazd i jak gra innymi metodami.
    Święcie wierzyć można we własną metodę, a z porad i wskazówk innych osób
    można korzystać i ewentualnie traktować jak dodatkowe potwierdzenie własnych
    analiz. Tylko te analizy i przemyślenia trzeba mieć.
    Dombrek

  • 15. Data: 2009-08-26 10:52:54
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Zawsze najbardziej mnie wkurza, że się nie czyta do końca! Dieter (i
    > zresztą nie tylko on) zawsze mówi, że gra ze stop lossami.

    Z tego powodu dosc zabawne jest twierdzenie Huberta, ze prognoza byla trafna
    i mozna bylo na niej zarobic. Mozna bylo, ale wlasnie bez SL i po
    wczesniejszej obsuwie 600 pkt. na kontrakt. Podobno kazda pozycje mozna
    zamknac z zyskiem tylko czasem braknie depozytu albo trzeba czekac wiele
    lat.
    Poslizg miesieczny przy dlugoterminowej prognozie nie jest wcale az tak duzy
    i czesto prognozy Dietera zadziwiajaco dobrze sie sprawdzaly. Niestety w tym
    przypadku obsuniecie 600 punktow to duzo i zarobienie na tej prognozie bylo
    raczej malo prawdopodobne.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 16. Data: 2009-08-26 10:58:54
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > można korzystać i ewentualnie traktować jak dodatkowe potwierdzenie
    > własnych analiz. Tylko te analizy i przemyślenia trzeba mieć.

    Owszem jak nie sprawdzilo sie 5.01.2009 czyli gwiazdy zawiodly to po 2
    tygodniach sie odezwal, ze sie pomylil....Znaczy sie bylo pewnie zacmienie i
    gwiazda zaswiecila dopiero w lutym...-;)))
    Ale jesli chodzi o mnie to ja w zadne tego typu bzdury nie wierzylem i nie
    wierze i dla mnie to jest metoda warta dokladnie nic....Tak samo bedzie ze
    sprawdzalnoscia 16.09....I to samo bedzie i z kolejnymi datami....Naturalnie
    rozumiem, ze czlowiek sie stara, traci oczy na wypatrywanie tych gwiazd wiec
    szacunek ale na litosc boska trzeba byc kompletnym kretynem aby opierac sie
    na jakichkolwiek tego typu prognozach....Mozna to traktowac wylacznie jako
    humoreske i nikt zdrowy umyslowo nie stracil na tej mylnej prognozie bo
    przeciez w nia nie uwierzyl....-;)))

  • 17. Data: 2009-08-26 11:16:33
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > prognozach....Mozna to traktowac wylacznie jako humoreske i nikt zdrowy
    > umyslowo nie stracil na tej mylnej prognozie bo przeciez w nia nie

    A co powiesz na kilka bardzo trafnych prognoz Dietera? Bylo ich na tyle, ze
    trudno mowic o przypadku. Ostatnio nieco gorzej, ale w ubieglym roku
    niektore prognozy naprawde byly bardzo dobre.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 18. Data: 2009-08-26 11:24:02
    Temat: Re:
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    Virck <v...@v...net> napisał(a):

    > 5.01. 2009 dolek -;)))))
    > 11.09.2009 top (zobaczymy)
    > 26.12.2009 dolek
    > 29.10.2010 Koniec i znowu wielka bessa....

    ale jest tu jakas niescislosc z datami. fala C nie moze trwac do grudnia
    zaledwie 3 miesiace prezentowany w ten sposob uklad moglby oznaczac tylko tyle
    ze od lutego mielismy fale A korekcyjnej fali B bessy nastepnie do grudnia B z
    B i pozniej rzekome dalsze wzrosty w 2010 jako finalowa C z B.

    a potem ze 2 latka drugiej fali bessy czyli fali C.

    czy taki jest Twoj scenariusz Dieter ?

    bo druga opcja to koniec fali B niedlugo i poczatek wieloletniej fali C co
    jednak nie pasuje do tych dat bo fala C powinna przypominac fale A czyli
    niemal nieustanne spadki przecinane malymi korektami a nie az 10 miesiacami
    wzrostow.

  • 19. Data: 2009-08-26 11:24:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co powiesz na kilka bardzo trafnych prognoz Dietera? Bylo ich na tyle,
    > ze trudno mowic o przypadku. Ostatnio nieco gorzej, ale w ubieglym roku
    > niektore prognozy naprawde byly bardzo dobre.

    Niektórzy mają "swój czas" - patrz np.
    http://www.pb.pl/a/2009/08/26/Roubini_stracil_nosa i moga go mieć znowu...

    --
    marfi

  • 20. Data: 2009-08-26 11:36:00
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ze trudno mowic o przypadku. Ostatnio nieco gorzej, ale w ubieglym roku
    > niektore prognozy naprawde byly bardzo dobre.

    Poki co gosciu sie wypalil...Zreszta sam to wie i nawet zadal temat swego
    czasu aby typowac Wig na koniec roku i sam nie podal do dzis swojego