  • 1. Data: 2008-11-09 10:28:48
    Temat: korespondencyjne zalozenie konta w polbank
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    WItam!
    Czy te konto
    http://polbank.pl/p4_2_1_4.html
    mozna zalozyc korspondencyjnie jak w kazdym innym normalnym 'internetowym' banku ?

  • 2. Data: 2008-11-10 00:07:26
    Temat: Re: korespondencyjne zalozenie konta w polbank
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gf6e10$4h1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > http://polbank.pl/p4_2_1_4.html
    > mozna zalozyc korspondencyjnie jak w kazdym innym normalnym 'internetowym'

    ten bank nie jest internetowy, ma tylko przez internet - stwierdzenie z
    pilskiego oddziału koło poczty
    cokolwiek chcesz musisz załatwiać w siedzibie, potrzebowałem potwierdzenia
    wpłaty
    musiałem do nich jechać, a za jakiś czas jechać drugi raz odebrać to
    potwierdzenie
    bo tylko warszawa może takie rzeczy robić
    polbank = totalna bankowa porażka