  • Data: 2004-05-31 14:51:10
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Piwek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcilbym wzic kredyt hipoteczny na mieszkanie w Warszwie. Cena mieszkania
    okolo 150 000. Wplacic chcialbym na poczatku do 30 tys. Na reszte wziac
    kredyt pod hipoteke. Czy bank bedzie mi robil sporo problemow przy
    zaciaganiu takiego kredytu?

    Jesli:
    1.) Jestem studentem 5 roku, miesieczzne wynagrodzenie okolo 1200 zl netto,
    Nieuregulownay stosunek do sluzby wojskowej
    2.) Kredyt na rodzicow. Ile powinni zarabiac aby taki kredyt bnk zgodzil mi
    sie przyznac?