  • Data: 2007-01-30 08:37:29
    Temat: kredyt hipoteczny - cesja polisy?
    Od: jjj <j...@j...222.22> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zabezpieczeniem kredytu jest ubezpieczenie mieszkania od ognia, oraz
    cesja praw polisy na rzecz banku.
    Załóżmy, że polisa która jest cedowana zawiera także ubezpieczenie od
    kradzieży oraz OC. Czy słuszne są moje obawy że bank może sobie rościć
    jakieś prawa do ubezpieczenia związanego z częścią wykraczająca poza
    ubezpieczenie od ognia? Zastanawia mnie fakt że cedowana są prawa z
    całej polisy a nie tylko z części 'ogniowej'.

    Jarek