    From: k...@k...gliwice.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny - transze
    Date: 28 May 2007 11:02:13 -0700

    Witam,

    przymierzam się właśnie do zakupu mieszkania, które będzie dostępne
    dopiero od czerwca przyszlego roku. Ponieważ sprzedający chce dostać
    połowę kwoty teraz, kredyt będzie wypłacony w dwóch transzch. Pierwsza
    teraz ( połowa ), druga w momencie przejmowania przeze mnie mieszkania
    w czerwcu przyszlego roku.
    Z pewnych względów zdecydowałem się na kredyt w Lukas Banku. Bank ten
    życzy sobie aby do momentu wypłaty drugiej transzy były spłacane raty
    malejące, a później kredyt będzie przeliczony na raty stałe. Jednak
    przez ten rok będę musiał spłacać raty od całej kwoty kredytu a nie
    tylko od tej części, która została uruchomiona. Czy jest to normalna
    pratyka, czy tylko oni tak mają?

    pozdrawiam,

    kaliq