  • Data: 2006-03-13 08:47:11
    Temat: kredyt hipoteczny w PKO BP
    Od: "Agnieszka Buczus" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy Grupowicze czy ktos z Was korzystal może z kredytu hipotecznego w
    promocji &#8222;Wlasny Kat&#8221;? Interesuje mnie czy jest to rzeczywiscie tak
    korzystne
    jak pisza. Czy sa jakies ukryte oplaty o których bank nie wspomina.
    Podzielcie się swoim doswiadczeniem. Chce wziąć 33 tys na 30 lat wychodzi mi
    rata mies &#8211; 199 zl przy stalych oplatach w PLN. W CHF byloby 150 zl/mies ale
    na razie się boje brac we frankach.
    Druga sprawa to musze przekazac zbywajacemu zaliczke w wys. 2 tys. Oczywiście
    będzie to przelew zebym miał jakis dokument ale czy spisuje się zwyczajowo
    jakas umowe na taka zaliczke? Czy forma poswiadczenia ze zbywajacy wzial cos
    takiego. Doradzcie.
    Dzieki z gory i pzdr
    Aga