  • 11. Data: 2006-10-31 11:24:29
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > A to sorki -- byłem przekonany, że jest odwrotnie.
    > A co do innych wad -- to wystawienie opinii o kredycie (czy jak to się fachowo
    > nazywa) nadal kosztuje "tylko" 200zł?

    A jak ma się to do różnicy kosztu kredytu w mBanku do innych ofert na
    rynku ? Uwzględniając oprocentowanie, marżę, spread itd. ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2006-10-31 16:53:09
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 Oct 2006 12:24:29 +0100, w <ei7bq9$mgl$1@atlantis.news.tpi.pl>, Sebcio
    <s...@w...com> napisał(-a):

    > A jak ma się to do różnicy kosztu kredytu w mBanku do innych ofert na
    > rynku ? Uwzględniając oprocentowanie, marżę, spread itd. ?

    A to już zależy od indywidualnego przypadku, czyż nie?

  • 13. Data: 2006-11-02 07:25:35
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > A to już zależy od indywidualnego przypadku, czyż nie?

    Niekoniecznie - na przykładzie własnym i wielu znajomych, kredyt
    hipoteczny w mBanku jest raczej najtańszym kredytem dostępnym na rynku.
    Wszelkie złe opinie na jego temat wynikają z tego, że otrzymanie tego
    kredytu jest drogą przez ciernie, co zresztą sam potwierdzam. Uważam
    jednak że warto było walczyć z wiatrakami, by w końcu mieć korzystne
    warunki dla mojego potrfela przez najbliższe 30 lat.

    Dlatego opinię o ofercie wynikającą z 200 zł opłaty za opinię uważam za
    śmieszną. To jak oceniać wartość samochodu na podstawie koloru lakieru...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 14. Data: 2006-11-02 11:33:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 02 Nov 2006 08:25:35 +0100, w <eic6hl$ako$1@node5.news.atman.pl>, Sebcio
    <s...@n...com> napisał(-a):

    > Uważam
    > jednak że warto było walczyć z wiatrakami, by w końcu mieć korzystne
    > warunki dla mojego potrfela przez najbliższe 30 lat.

    Naprawdę uważasz, że przez 30 lat będziesz miał najbardziej korzystne warunki w
    mBanku? Żal mi ciebie...

    > Dlatego opinię o ofercie wynikającą z 200 zł opłaty za opinię uważam za
    > śmieszną. To jak oceniać wartość samochodu na podstawie koloru lakieru...

    Taa, zobaczymy :). Skoro mają być warunki super przez 30 lat, to skąd ta
    wygórowana opłata? Pomyśl :).

  • 15. Data: 2006-11-02 14:43:40
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Naprawdę uważasz, że przez 30 lat będziesz miał najbardziej korzystne warunki w
    > mBanku? Żal mi ciebie...

    Mi za to Ciebie żal, skoro zakładasz że w jakimkolwiek banku będziesz
    miał lepiej. Ja nie zastanawiam się nad tym co być może zrobi bank w
    przyszłości. Opieram się na tym, co banki oferują mi w chwili obecnej.
    Uważam że 0.9% prowizji za udzielenie kredytu i 2.75% oprocentowania to
    nienajgorsze warunki.
    Jeśli przyjdzie pora że w mBanku zmienią się warunki na gorsze, to po
    prostu zmienię bank. Wybrałem najlepszą ofertę w danym momencie, bo jaką
    miałem Twoim zdaniem wybrać ?

    > Taa, zobaczymy :). Skoro mają być warunki super przez 30 lat, to skąd ta
    > wygórowana opłata? Pomyśl :).

    Wygórowana opłata ? Człowieku, pomyśl - porównaj sobie koszt kredytu i
    te nędzne 200PLN. To takie wieśniackie banki jak DomBank wychodzą z
    ofertą "wszystko za free" co pięknie wygląda w folderach i reklamówkach,
    by okradać klientów gigantycznym spread'em przez cały okres kredytowania.

    PS. Dziękuję za troskę, tej nigdy za wiele. Nie jestem sympatykiem
    mBanku, to także wieśniacki bank. Kupiłem u nich kredyt hipoteczny, bo
    to akurat mają lepsze niż inni.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio