  • 1. Data: 2006-01-31 19:34:49
    Temat: kredyt konsolidacyjny
    Od: "szczepan" <a...@t...pl>

    Witam
    chciałem zapytać czy ktoś z was korzystał już z podobnego kredytu
    jeśli tak to z usług jakiego banku najlepiej skorzystać
    jakie są formalności, jakich żądają zabezpieczeń, itp.
    jak długo czekaliście na finalizacje sprawy tzn. od złożenia wniosku do
    otrzymania kasy.

  • 2. Data: 2006-02-01 11:31:10
    Temat: Re: kredyt konsolidacyjny
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witaj,
    kredyt konsolidacyjny to właściwie pożyczka hipoteczna czyli kredyt
    hipoteczny. Co za tym idzie formalności są podobne do kredytu hipotecznego.
    Przy kredycie konsolidacyjnym, bank licząc zdolność kredytową nie bierze pod
    uwagę obciążeń miesięcznych, które będą spłacone kredytem konsolidacyjnym.
    Czyli:
    - udokumentowanie dochodów lub procedura uproszczona i oświadczenie,
    - wycena nieruchomości,
    - hipoteka na nieruchomości,
    - ubezpieczenie nieruchomości i cesja na bank,
    - inne formalności typowe dla kredytu hipotecznego.
    Jeżeli zobowiązań jest mało to można spiąć je jednym kredytem gotówkowym ale
    to się mija z celem bo suma odsetek będzie wyższa niż wcześniej spłacane.
    Pospaceruj po bankach i firmach doradczych i zawsze coś Ci zaproponują. Jak
    chcesz zebrać oferty z wielu banków bez ruszania się z domu to skorzystaj z
    witryn, gdzie możesz wysłać zapytanie kredytowe. Polecam www.smartbank.pl .
    Bez zbędnych wędrówek po bankach i rozmów z doradcami otrzymasz oferty
    specjalnie dla Ciebie z kilkunastu banków.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 3. Data: 2006-02-01 19:16:29
    Od: "szczepan" <a...@t...pl>

> [...]
    > Bez zbędnych wędrówek po bankach i rozmów z doradcami otrzymasz oferty
    > specjalnie dla Ciebie z kilkunastu banków.

    Dzięki Krzysiek za pomoc wiele rzeczy mi się rozjaśniło
    Super wyjaśnienie teraz przynajmniej wiem co i jak