  • 11. Data: 2006-10-18 16:29:52
    Temat: Re: kredyt/pożyczka
    Od: "Krogulec" <i...@X...com>

    > Spox ... dawno temu w PKOBP było coś co sięnazwywało kredytem lombardowym.
    > Od razuj spłacałeś odsetki a po terminie kapitał.
    > Jedyny zonk t ostanowienie zabezpieczenia na jakieś 120% wartości kredytu.
    > Bądź posiadanie zdolnośc ikredytowej do spłaty w jednej racie zadłużenia
    > :))
    >
    > Dawidek
    > PS. Popytaj o kredyty "balonowe" w bankach - nie ma już takich kredytów
    > ale może są "wariacje" zwykłych kredytów w tym kierunku :)

    dzwoniłam właśnie do pko bp i powiedzieli mi, że w ramach szybkiego limitu
    kredytowego jest mozliwość uzyskania kredytu ze spłatą całości zadłużenia w
    jednej racie po roku :)
    ciekawe, czy to prawda? jutro przejdę się do oddziału i sprawdzę.
    dzięki za info

  • 12. Data: 2006-10-19 10:29:40
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Ja sie z czymś takim jeszcze nie spotkałam, a w kredytach już dość
    > długo siedze...

    Kredyt bezpieczny w PolBanku ma ciekawaw funkcjonalnosc. Splacasz 2%
    pozyczonej kwoty miesiecznie (minimum). Nie jest to to, o co pyta
    Krogulec, ale zawsze..
    Poza tym chyba kredyt odnawialny w RORze jest dobry do takiego zastosowania.