  • 1. Data: 2002-09-10 08:33:55
    Temat: kredyt samochodowy w vwbank
    Od: p...@p...onet.pl

    Czy znacie moze jakiegos szczesliwego posiadacza kredytu w tym banku, ktoremu
    obnizono oprocentowanie. Ja wzialem w maju 2002 kredyt o korzystnym jak mi sie
    wtedy wydawalo % 15,9%. W lipcu WVbank obnizyl % nowych kredytow, a o starych
    zapmnial. Zadzwonilem i zapytale sie co ze starymi "uprzejmy Pan" powiedzial mi
    ze to jest oczywiste ze obnizaja nowe a nie stare kredyty, ale uzasadnic tego
    nie potrafil. Kiedy dzwonie i pytam sie czy wogole obnizaja stare kredyty
    twierdza ze tak. Gdy pytam sie kiedy to bylo slysze odpowiedz ze niedawno, ale
    kiedy i o ile tego nie chca powiedziec.
    Moze ktos z mial z nimi kontakt???

    pzdr.