  • 1. Data: 2002-09-10 08:24:07
    Temat: ING awaria ????
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Czy komuś jeszcze zlecone wcześniej na dziś przelewy z ING Bank Online
    wykonały się podwójnie i do tego bardzo późno (około dziesiątej, a nie
    "skoro świt" jak zwykle) ??

  • 2. Data: 2002-09-10 08:53:01
    Temat: Re: ING awaria ????
    Od: j...@i...KILLSPAM.pl

    Użytkownik Janek napisał:
    > Czy komuś jeszcze zlecone wcześniej na dziś przelewy z ING Bank Online
    > wykonały się podwójnie i do tego bardzo późno (około dziesiątej, a nie
    > "skoro świt" jak zwykle) ??

    Potwierdzam !!! Mnie również dwa razy obciążono konto !
    Ciekawe kto zapłaci za niedozwolony debet ???
    Ciekawe jak to odkręcą ???
    q co za kaszana ...........

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 3. Data: 2002-09-10 09:54:59
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl>

    <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam !!! Mnie również dwa razy obciążono konto !
    > Ciekawe kto zapłaci za niedozwolony debet ???
    > Ciekawe jak to odkręcą ???
    > q co za kaszana ...........

    Już to odkręcili... Transakcje są podwójne, ale saldo się zgadza!!!

    RJCz

  • 4. Data: 2002-09-10 11:03:46
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:

    > Już to odkręcili... Transakcje są podwójne, ale saldo się zgadza!!!

    U mnie jest dalej źle ! Dalej mam debet.
    Interweniowałeś gdzieś, że odkręcili ?
    ________

  • 5. Data: 2002-09-10 13:15:15
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl>

    "Jarek" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie jest dalej źle ! Dalej mam debet.
    > Interweniowałeś gdzieś, że odkręcili ?

    Ups odwołuję!!! Źle policzyłem (miałem kilka przelewów przychodzących)!
    Saldo jest takie, jakby transakcje schodziły podwójnie!

    RJCz

  • 6. Data: 2002-09-10 13:44:51
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl> napisał w wiadomości
    > "Jarek" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Ups odwołuję!!! Źle policzyłem (miałem kilka przelewów przychodzących)!
    > Saldo jest takie, jakby transakcje schodziły podwójnie!

    Mam dobrą wiadomość - przelewy, które wyszły podwójnie - podwójnie też
    doszły. Jednym z feralnych przelewów był na własne konto w innym banku.
    Doszedł podwójnie!

    RJCz

  • 7. Data: 2002-09-10 13:49:01
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Czy ta sytuacja nie przypomina DB24 w Krakowie - i biednych nauczycieli ktorym
    przelal dwukrotnie wynagrodzenia? No i tym ze prawie kazdy bank zachowal sie
    inaczej - w odniesieniu do prosby DB24 o zwrot kasy.
    Ciekawe co zrobi ING...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-09-10 14:10:25
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote in message

    > Potwierdzam !!! Mnie również dwa razy obciążono konto !
    > Ciekawe kto zapłaci za niedozwolony debet ???
    > Ciekawe jak to odkręcą ???
    > q co za kaszana ...........

    Mnie również to trafiło :-(. Coś konserwacja systemu z 7 września nie wyszła
    im na zdrowie.
    Zobaczymy co odpowiedzą na list wewnętrzy bo Help Line zajęty.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 9. Data: 2002-09-10 14:14:13
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Tomasz Skorupa napisał:
    > Witam,
    > Mnie również to trafiło :-(. Coś konserwacja systemu z 7 września nie wyszła
    > im na zdrowie.
    > Zobaczymy co odpowiedzą na list wewnętrzy bo Help Line zajęty.

    Help-Line prosi grzecznie o podanie namiarów na konto, telefonu i w jaki sposób
    chcemy, żeby zostało to naprawione. Bank nie podjął jeszcze decyzji w tej sprawie.

    ________

  • 10. Data: 2002-09-10 14:21:20
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Jarek napisał:

    > Help-Line prosi grzecznie o podanie namiarów na konto, telefonu i w jaki
    > sposób chcemy, żeby zostało to naprawione. Bank nie podjął jeszcze
    > decyzji w tej sprawie.

    Z ostatniej chwili. Help-Line oddzwonił, że jeszcze dzisiaj (najdalej do jutra
    rano) salda zostaną skorygowane i przelewy zwrócone na konta.
    Przynajmniej tyle ...

    ________