  • 11. Data: 2009-06-13 18:28:16
    Temat: Re: kto traci na giełdzie?
    Od: " " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    na pewno nie stracisz, wal po maksie, zastaw dom i samochod i laduj, laduj
    kase w wgpw, im wiecej was tym lepiej dla mnie

  • 12. Data: 2009-06-14 09:44:23
    Temat: Re: kto traci na gieldzie?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> wrote in message
    skippy wrote:

    > Nie takie głupie, ale jesteśmy ciekawi jak definiujesz i diagnozujesz
    > dołek i górkę.

    Patrze na indeks WIG20. Najprościej chyba opierać się na liniach wsparcia, a
    bardzo mały stop loss (rzędu 1% wartości akcji) próbkuje mi górki. W ten
    sposób operując na kilkudniowych wahaniach na razie wychodzę na KGHM nieco
    lepiej niż gdybym trzymał cały czas akcje tej spółki.

    Za bliski stop loss. Koszty transakcji to średnio 0,7 - 0.8% ( w zależności
    od BM),
    wiec właściwie powinienes sprzedać zaraz po zakupie...

    george

  • 13. Data: 2009-06-15 17:42:42
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    I dalej - zakładając, że zdecydowana większość graczy jest lepsza ode mnie,
    to właściwie kto i po co sprzedaje mi na dołku, a odkupuje na górce?

    A jak tam dzisiaj? ;-)

    Arch

  • 14. Data: 2009-06-17 20:49:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Archangell" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
    >I dalej - zakładając, że zdecydowana większość graczy jest lepsza ode mnie,
    > to właściwie kto i po co sprzedaje mi na dołku, a odkupuje na górce?
    >
    > A jak tam dzisiaj? ;-)

    Hehe, dobre pytanie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/