  • 1. Data: 2003-10-12 16:53:52
    Temat: ktory bank najlepszy dla obcokrajowcow?
    Od: "basia" <b...@p...onet.pl>

    witam.

    poszukuje banku, w ktorym obcokrajowiec moze sam zalozyc sobie konto,
    najlepiej zeby byl z obsluga przez internet lub w ogole internetowy, i zeby
    przelewy byly darmowe.
    dzieki za pomoc

    basia

  • 2. Data: 2003-10-12 16:55:58
    Temat: Re: ktory bank najlepszy dla obcokrajowcow?
    Od: "basia" <b...@p...onet.pl>

    > poszukuje banku, w ktorym obcokrajowiec moze sam zalozyc sobie konto,
    > najlepiej zeby byl z obsluga przez internet lub w ogole internetowy, i
> [...]

    ps i oczywiscie chodzi mi o obsluge w jezyku angielskim

    dzieki
    basia

  • 3. Data: 2003-10-12 17:06:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "basia" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > ps i oczywiscie chodzi mi o obsluge w jezyku angielskim

    Malo ich bedzie... kiedys byl LGNet, a teraz na pewno
    http://homepl.cd.citibank.pl/HomeBankingSec/StartSes
    sion.asp?SRCT=10&LANG=1&DEVICEMODE=HTMLGPH&LANGNAME=
    English_(United_States)

    Maciej

  • 4. Data: 2003-10-12 17:24:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank Millennium - nie wiem jak tam z obcokrajowcami ;) ale ma caly system
    transakcyjny po angielskum przelicznik srodk0ow na rozne waluty (po kursie
    banku).
    I ogolnie duzy plus bo zaczely dzialac rachunki inwestycyjne - ladnie
    wszystko przelicza - miodzio! Rachunek przez to sie ostanie i go nie zamkne
    ;)

  • 5. Data: 2003-10-12 17:24:43
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > zeby
    >
    > ps i oczywiscie chodzi mi o obsluge w jezyku angielskim

    Może mBank?
    http://www.mbank.com.pl/eng/
    Co prawda obsługa już po angielsku nie jest, ale jest słownik ;-)
    http://www.mbank.com.pl/eng/dic.html

  • 6. Data: 2003-10-12 18:38:29
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > Malo ich bedzie... kiedys byl LGNet, a teraz na pewno

    ... jest w Nordea, DB, Millennium, bzwbk, pekao i Citi.
    Być może jest też w ING.

    IMHO zob. DB i Millennium.
    www.db-pbc.pl
    www.bankmillennium.pl

  • 7. Data: 2003-10-12 19:03:28
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Obsługę po angielsku ma mBank, ale nie mam pojęcia jak wygląda u nich
    zakładanie kont przez obcokrajowców (nigdy się tym nie interesowałem).
    Trzeba przeczytać na stronie www.mbank.com.pl i http://www.mbank.com.pl/eng/

  • 8. Data: 2003-10-12 19:17:04
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Obsługę po angielsku ma mBank, ale nie mam pojęcia jak wygląda u nich
    > zakładanie kont przez obcokrajowców (nigdy się tym nie interesowałem).
> [...]

    Strony informacyjne sa po angielsku, ale juz system transakcyjny tylko po
    polsku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 9. Data: 2003-10-13 09:23:51
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > I ogolnie duzy plus bo zaczely dzialac rachunki inwestycyjne - ladnie
    > wszystko przelicza - miodzio! Rachunek przez to sie ostanie i go nie

    Z doświadczeń moich znajomych, to większość ma w Millennium bo tam nie
    stwarzają sztucznych, biurokratycznych baryjer przy zakładaniu konta
    przez obcokrajowca.
    Grzegorz N.