  • 11. Data: 2002-10-02 13:38:50
    Temat: Re: który bank za granicą?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AP"

    (http://www.chase.com/cm/cs?pagename=Chase/Href&urln
    ame=chase/pf/banking/int
    > Az z cekowosci zajzalem na strone i co widze przy pobraniu formularza
    > INternational banking Relation:
    > "Social Security number (if U.S. citizen) ot TIN"
    >
    > Jak ktos jest zainteresowany moge podpowiedziec jak mozna uzyskac TIN
    > ale nie gwaratunje, ze sie go dostanie.

    ja nie pobieralem formularza ale poczytalem o bezpieczenstwie
    Jest ono podobne do naszego citibanku: login (ale wybierany na poczatku
    przez klienta) i haslo, oczywiscie z mozliwoscia i zaleceniem zmiany (nie
    pisza jak dlugie).
    SSL i wylogowanie po 13 minutach - w sumie mizernie.

    jedyna istotna roznica, ze jesli zauwazysz ze ci ktos kase podebral z
    rachunku i w ciagu 2 dni zglosisz to zwracaja, patrz:
    http://www.chase.com/cm/cs?pagename=Chase/Href&urlna
    me=chase/pf/online/learn
    /icob/guarantee
    *** blad ***
    PS Chase ma w Warszawie przedstawicielstwo i telefon, co moze byc przydatne
    http://www.nbp.pl/banki/index.html

  • 12. Data: 2002-10-02 14:04:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    AP <c...@e...dyndns.org> writes:

    > Az z cekowosci zajzalem na strone i co widze przy pobraniu formularza
    > INternational banking Relation:
    > "Social Security number (if U.S. citizen) ot TIN"

    A jak ja mam amerykanski SSN ale nie jestem ich obywatelem, to na nic?

    MJ

  • 13. Data: 2002-10-02 14:05:07
    Temat: Re: który bank za granic??
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 02 Oct 2002 13:23:17 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:

    >Jak ktos jest zainteresowany moge podpowiedziec jak mozna uzyskac TIN
    >ale nie gwaratunje, ze sie go dostanie.
    >
    >Marek

    Mozesz pisac. Raczej nikomu taka wiedza nie zaszkodzi.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 15. Data: 2002-10-02 14:46:32
    Temat: Re: Re: który bank za granic??
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <r...@4...com>,
    k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jeg
    o.banda.tez.rotfl.pl
    .eu.org says...

    > Mozesz pisac. Raczej nikomu taka wiedza nie zaszkodzi.

    Wyslalem oddzielny list o TIN, jakos go nie widze (moze jeszcze gdzies
    krazy). Jak go nie bedzie, to daj mi znac. Ja przez jakis czas nie bede
    czytac grupy bo jade do Polski a nie mam zielonego pojecia jak bedzie z
    dostepem do internetu i czy bede w stanie odbierac newsy.

    AP

  • 16. Data: 2002-10-02 14:48:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > czytac grupy bo jade do Polski a nie mam zielonego pojecia jak bedzie z
    > dostepem do internetu i czy bede w stanie odbierac newsy.

    Hmm..jeśli sprawy tak się mają, to może lepiej na wszelki wypadek
    spróbuj wysłac jeszcze raz, bo to byłaby duża szkoda :-)

    Pix