eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikupno mieszkania od developera/na rynku wtornym - rachunek powierniczykupno mieszkania od developera/na rynku wtornym - rachunek powierniczy
  • Data: 2010-03-08 21:05:31
    Temat: kupno mieszkania od developera/na rynku wtornym - rachunek powierniczy
    Od: PP <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy kupujac mieszkanie korzystaliscie z rachunku powierniczego i w jakim
    banku?

    czy to wybiera developer czy klient? jakie sa koszty? i czy warto, czy
    to tez tylko iluzoryczne zabezpieczenie?

    szukam wlasnie mieszkania, jeszcze nie wiem, czy rynek pierwotny, czy
    wtorny i zastanwiam sie, jak najbezpieczniej przeprowadzic taka transakcje

    zastanawiam sie tez czy rachunki powiernicze sa czesto stosowane, bo mam
    wrazenie, ze nie; jak na propozycje zastosowania czego takiego reaguja
    developerzy? i czy warto to stosowac jesli budynek jest juz gotowy i
    stoi, czy raczej tylko jesli kupuje sie dziure w ziemi?