  • 11. Data: 2006-05-20 09:23:05
    Temat: Re: kupno mieszkania z hipoteką
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    > A powiedz mi na jakiej podstawie bank po spłacie całkowitej kredytu może
    nie
    > zezwolić na wykreślenie hipoteki

    a co ma piernik do wiatraka , sytuacje są różne, różnie wygląda np
    wcześniejsza spłata kredytu w różnych bankach więc nie zawsze wszystko jest
    tak oczywiste jakby sie wydawało

    zresztą żeby nie teoretyzować - rok temu podchodziłem do podobnej sprawy
    zakupu mieszkania z obciążoną hipoteką i np mbank stwierdził że potrzebuje
    takiej deklaracji banku , również pani z expandera wymieniła taki dokument
    jako standardowy który jest potrzebny