  • 1. Data: 2006-05-01 07:28:40
    Temat: latwa kasa w obliczu ms
    Od: "W.Nowak" <w...@g...pl>

    na stronie http://goggog.webpark.pl
    mozesz wejsc w zaklady sportowe,
    wystarczy tylko troche sie orientowac, obstawic i mozna wygrac naprawde
    niezla kaske!
    Mi sie juz to udalo :))))))))
    Poza tym jest wiele innych informacji, na ktorych mozna na prawde nieeezle
    zarobic!
    Mozna obstawiac nie tylko sport, ale takze wybory, nauke - prawie wszystko -
    to trzeba zobaczyc!!!!!

    sa tez informacje z gieldy, banki, finansowy, kapitalowy etc....

  • 2. Data: 2006-05-01 21:49:31
    Temat: Re: latwa kasa w obliczu ms
    Od: "fergus" <f...@v...pl>

    czlowieku, gdzie Ty szukasz popytu ? trafiles na zla grupe ...

    > wystarczy tylko troche sie orientowac, obstawic i mozna wygrac naprawde
    > niezla kaske!

    niezla kaske zgarneli ludzie sprzedajac Skotana po 500 zl kupionego po
    40 zl ...

    > Mi sie juz to udalo :))))))))

    gratulacje, a ile wtopiles ?

    > Poza tym jest wiele innych informacji, na ktorych mozna na prawde nieeezle
    > zarobic!

    pogode tez obstawiacie ?

    > sa tez informacje z gieldy, banki, finansowy, kapitalowy etc....

    no po prostu bomba ... juz wrzucam do ulubionych ...

  • 3. Data: 2006-05-01 22:57:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    W.Nowak napisał(a):

    > mozesz wejsc w zaklady sportowe,
    > wystarczy tylko troche sie orientowac, obstawic i mozna wygrac naprawde
    > niezla kaske!
    > Mi sie juz to udalo :))))))))

    Spierdalaj.

    Wujek Dobra Rada

  • 4. Data: 2006-05-02 00:23:32
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    Użytkownik "W.Nowak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > na stronie http://goggog.webpark.pl
    > mozesz wejsc w zaklady sportowe,

    Dziń dobry,
    A czy można u was obstawić na LUBAWE PP albo SKOTAN bo w to gram ostatnio.

    Kasia

  • 5. Data: 2006-05-02 08:24:36
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    k...@p...ffpe.pl napisał(a):
    > Użytkownik "W.Nowak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dziń dobry,
    > A czy można u was obstawić na LUBAWE PP albo SKOTAN bo w to gram ostatnio.
    >
    > Kasia

    tak, można, ja mam PP Lubawy z dodatkiem, tam jest taka literka J przed
    tym PP i chciałbym to J sprzedać