    From: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)
    Date: Tue, 26 Oct 2004 19:04:35 +0200

    To ja się dołączę! Mieli zrobić przelew - nie zrobili i koniec. Kasa
    została na koncie, nie wiedza dlaczego. Zrobiłem drugi raz - miał wyjść
    pierwszym eliksirem i podobno wyszedł, ale jeszcze go nie ma choć jest
    18:55, więc były już dwie sesje przychodzące w banku docelowym (Fortis).
    Panienka z zeszłej epoki w oddziale poinformowała mnie, że ich przelewy idą
    dobę. Zapytałem czy KIR sprawdza skąd jest przelew i przetrzymuje te z BPH
    nie potrafiła mi odpowiedzieć...
    Myślę, że osoby które czytają tą grupę nie zakładają kont w takich bankach
    jak Pekao/PKO/BPH, a jeśli już macie to bądźcie świadomi tego, że kiedyś
    może Wam zależeć na tym, żeby coś załatwili na czas i lepiej, żeby Wasze
    losy nie zależały wtedy od banków, które zazwyczaj zawodzą. Zwrotu
    utraconych korzyści raczej się nie doczekacie, więc lepiej od razu zmienić
    bank. Zresztą w każdym oddziale BPH można się przekonać, że mają
    niepotrzebne nadwyżki klientów.

    Pozdrawiam!
    Artur