  • 11. Data: 2004-08-14 16:52:36
    Temat: Re: [lekko OT] emSzmal - mBank
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "+++" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cfja3e$t47$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    > zachęcam wszystkich do przetestowania programu emSzmal przeznaczonego dla
    > osób posiadających konta w mBanku
    > "Aplikacja emSzmal, to proste narzędzie pozwalające w znacznym stopniu, na
    > obejście dwóch najbardziej dokuczliwych braków w systemie transakcyjnym
    > mBanku.
    > A mianowicie, braku powiadomień sms o zmianie sald na rachunkach oraz
    braku
    > opcji filtrowania historii operacji."
    > więcej informacji http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/

    Witam,

    Takie programy maja jedna i zasadnicza wade - nikt nie gwarantuje iz Wasze
    dane nie bede przelywac do osob innych anizeli bank.
    Pomyslcie inaczej niz na kradziez. Jezeli macie kupe kasy na koncie i nikomu
    poza bankiem nie mowicie o tym to teraz bedzie idealna sytuacja aby zachecic
    kogos do zinteresowania sie Wami.

    salut
    Piotrek,

    ps.: odradzam korzystanie z tego typu programow jezeli w gre wchodzi kasa :)

  • 12. Data: 2004-08-14 21:30:34
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Piotrek" <p...@b...pl> skribis:

    >Takie programy maja jedna i zasadnicza wade - nikt nie gwarantuje iz Wasze
    >dane nie bede przelywac do osob innych anizeli bank.

    mysle ze firewall odpowiednio ustawiony moglby zalatwic sprawe.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 13. Data: 2004-08-15 07:03:24
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > jeśli działa to są natychmiast... jeśli leży - gorszej... a zdarza się
    > czasem, że leży...

    > ideowcy - 30 SMSów do wszystkich sieci
    >
    > mBox premium - 100 SMSów

    miasto plusa 60 dziennie do wszystkich sieci i jest mozliwosc dostana
    raportu doreczenia smsem :-)

  • 14. Data: 2004-08-15 07:20:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Zeus napisał(a):

    > miasto plusa 60 dziennie do wszystkich sieci i jest mozliwosc dostana
    > raportu doreczenia smsem :-)

    E tam. Nowe limity są przecież.

  • 15. Data: 2004-08-15 17:20:40
    Od: Krystian Brazulewicz <n...@n...org>

    > mysle ze firewall odpowiednio ustawiony moglby zalatwic sprawe.

    Nie zgadzam się z tym zupełnie - przecież taki program może wysłać SMS'a
    z danymi do osoby trzeciej przez tą samą bramkę co wysyła do Ciebie ...

    Krystian

  • 16. Data: 2004-08-15 19:49:34
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 15 Aug 2004 09:03:24 +0200, w <cfn1qr$6im$1@atlantis.news.tpi.pl>, Zeus
    <y...@T...o2.pl> napisał(-a):

    > miasto plusa 60 dziennie do wszystkich sieci i jest mozliwosc dostana
    > raportu doreczenia smsem :-)

    3 do innych sieci :>

  • 17. Data: 2004-08-21 08:43:02
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "+++" <n...@s...pl> wrote in message news:cfldr8$gld$1@inews.gazeta.pl...
    > na pewno maja swoj rozum...
    > z reszta mozna zmienic sobie haslo przed uruchomieniem programu,
    > pobrac sobie historie operacji, rozlaczyc sie, i ponownie zmienic haslo na
    > dotychczasowe

    Tylko ze wtedy podstawowy cel korzsytania z programu - wygoda idzie sie
    kochac.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856