  • 11. Data: 2009-01-05 20:08:15
    Temat: Re: lokata 8,5% w Millenium, co myślicie ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message
    news:gjtk8f$6jr$1@mx1.internetia.pl...

    > To gdzie jeszcze ostaly sie lokaty > 8% ?

    Fortis i Dominet 9% na 3 m-ce.

    MK

  • 12. Data: 2009-01-05 20:13:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MK wrote:

    > Fortis i Dominet 9% na 3 m-ce.

    juz nie, przynajmiej jesli chodzi o fortis

  • 13. Data: 2009-01-05 20:20:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message

    > juz nie, przynajmiej jesli chodzi o fortis

    Ciekawe... moja Planeta nic o tym nie wie...

    LOKATA ExtraZysk w PLN
    Okres
    3 miesiące 9,00%
    6 miesięcy 8,50%
    1 rok 8,10%

    MK

  • 14. Data: 2009-01-05 20:28:47
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MK wrote:

    > Ciekawe... moja Planeta nic o tym nie wie...

    moze przesadzilem z tym "juz" w odniesieniu
    do uzytkownikow planety, w kazdym razie infolinia
    powiedziala ze od jutra oferta sie zmienia

  • 15. Data: 2009-01-05 20:50:29
    Temat: Re: lokata 8,5% w Millenium, co my?licie ?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Lukas Bank 8.5% - dzisiaj pytałem - jak najbardziej jest to aktualna

    Na 180 dni. Nawet 8,6% jak założysz przez Internet.

  • 16. Data: 2009-01-05 21:18:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Na 180 dni. Nawet 8,6% jak założysz przez Internet.

    hmmm, tylko troche strach przed tymi sprzataczkami...

    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert

  • 17. Data: 2009-01-05 21:36:43
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > Fortis i Dominet 9% na 3 m-ce.

    Dzieki! W takim razie jutro uderzam do dominetu.

    --
    in

  • 18. Data: 2009-01-05 22:13:54
    Od: "SERG" <m...@p...fm>