    From: "autor" <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
    Date: Sat, 4 Apr 2009 06:44:46 +0000 (UTC)

    Witam!
    Miałem niesczescie zawrzec wczoraj umowe z providentem
    na pozyczke na kwote 1100 zl i czuje niesmak gdyz zamiast opcji przelew (co
    bym przebolal i o co wnioskowalem) wmowiono mi ze za pierwszym razem trzeba
    podpisac opcje gotowka
    co spowodowalo podwyzszenie pozyczki o prawie 4 stowy. No i nie podoba mi sie
    ze pinda ma przylazic 39 razy, a w zaden sposob nie potrafie pojac jak to niby
    ma byc bezpieczniejsze dla providenta od opcji przelew.

    Moge jeszcze (do 10 dni) czyli -max chce to zrobic wtorek/sroda- zrezygnowac z
    pozyczki. Oferuje wiec grupowiczowi ktory bawi sie w lokaty
    'Lokate' 4 miesieczna na kwote 1100 zl oprocentowana 15% w stosunku tych 4
    miesiecy. Czyli za 1100 otrzyma 1265. Spłace to na 90 % wczesniej, ale
    oczywiscie 15% ma gwarantowane chocbym splacil dnia nastepnego.

    W celu weryfikacji moge podeslac przelew na 1 grosz z eurobanku zeby mial
    dane. Oraz podpisane cyfrowo(certyfikat kwalifikowany) zdjecie dokumentow z
    providenta.

    Kase potrzebuje na czesc skladowa programu (biblioteke) ktory jest prawie
    zrobiony i ktorym to za tydzien (dopiero po wykupie biblioteki bo bez tego
    wyskakuje okno z info TRIALU) zaczne handlowac na allegro.

    Prowadze DG.

    Jezeli jest ktos zainetresowany to prosze napisac na
    n...@g...pl

    Skorzystalbym z kokos (nawet mam juz zweryfikowane konto) ale
    1 pozyczka do 1000 jest no i co jest absurdem umowa zostaje zawarta nawet przy
    polowie kwoty, a to mi jest niepotrzebne.

    Jeżeli jest ktos chetny to prosze pisac. Wpłata musialaby byc zaksiegowana we
    wtorek u mnie na koncie (maksymalnie) bo pinda ma przyjsc po rate w srode.

    Umowe -czy raczej oswiadczenie- pozyczki podpisana cyfrowo rowniez moge podeslac.

    pozdrawiam