  • 1. Data: 2009-07-31 10:02:17
    Temat: lokaty w open...
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    witam

    do 30.07 oprocentowanie lokaty internetowej w OF wynosiło 7%, a od dzisiaj
    5,5%...tak się akurat składa, że założyłem lokatę ok. 23.00 (potwierdzenie
    dostałem o 23.22), jednak lokata ma 5,5% bo "było przetwarzanie systemu"
    ;-(

    wniosek taki, że lokaty zakładane tuż przed północą mogą mieć
    oprocentowanie z dnia następnego

    pozdr.
    RobertS

    ps
    OF wprowadził do oferty lokatę optymalną, kwota do 13kzł, okres 3 lub 6
    m-cy, oprocentowanie 6,5% i codzienna kapitalizacja odsetek!

  • 2. Data: 2009-07-31 10:46:23
    Temat: Re: lokaty w open...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:a210e06e58bb536671d2a2c38f9f441b@news.home.net.
    pl

    > witam

    Cześć!

    > do 30.07 oprocentowanie lokaty internetowej w OF wynosiło 7%, a od dzisiaj
    > 5,5%...

    Nie ma się co nakręcać. Były już takie okresy w OF, że ścieli oprocentowanie
    swoich depozytów do podobnego poziomu. Potrzymali chyba z 2 - 3 tygodnia i
    na powrót dali fajne (przynajmniej dla mnie) oferty.

> [...]
    > ;-(
    > wniosek taki, że lokaty zakładane tuż przed północą mogą mieć

    Robercik nie bój nic :) Taką sytuacją "przerabiałem" w przypadku lubej i
    brata. Wystarczy telefon do OF abyś dostał takie oprocentowanie jakie
    powinieneś mieć. Spokojnie przedstaw im na infolinii jak się przedstawia
    twoja sytuacja - na 100% "wyprostują" twój depozyt, no chyba, że (odpukać)
    pozmieniały im się standardy na gorsze :)

    > ps
    > OF wprowadził do oferty lokatę optymalną, kwota do 13kzł, okres 3 lub 6
    > m-cy, oprocentowanie 6,5% i codzienna kapitalizacja odsetek!

    Ta lokata jest w ofercie OF już od jakiegoś czasu :)

  • 3. Data: 2009-07-31 11:32:03
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

> [...]
    > twoja sytuacja - na 100% "wyprostują" twój depozyt, no chyba, że
    > (odpukać)
    > pozmieniały im się standardy na gorsze :)

    Poczekam aż kasa będzie na koncie, jak nie zmienią oprocentowania to
    zlikwiduję lokatę i poczekam aż znowu do mnie zadzwonią...

    pozdr.

  • 4. Data: 2009-07-31 11:42:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:acd7adcf30422782033efa0208a2830f@news.home.net.
    pl

    > Poczekam aż kasa będzie na koncie, jak nie zmienią oprocentowania to
    > zlikwiduję lokatę i poczekam aż znowu do mnie zadzwonią...

    I tak przy likwidacji lokaty będziesz musiał do nich zadzwonić więc trochę
    nie rozumiem twojego podejścia...
    Z drugiej też strony co ludziom daje załatwianie wszystkiego na ostatnią
    chwilę...

  • 5. Data: 2009-07-31 17:21:12
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > ;-(
    >
    > wniosek taki, że lokaty zakładane tuż przed północą mogą mieć

    rozumiem że o 23:00 złożyłeś wniosek o lokatę co niejest rownoznaczne z
    założeniem lokaty
    czy o to Ci chodziło??

    L.W.

  • 6. Data: 2009-07-31 17:25:31
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > twoja sytuacja - na 100% "wyprostują" twój depozyt, no chyba, że (odpukać)
    > pozmieniały im się standardy na gorsze :)

    ja z kolei złozyłem wczoraj wnioski o lokatę internetową oprocentowaną na 7%
    powiadomienia na mail dostałem niezwłocznie po godz 22
    po zalogowaniu się na konto OF widze te wnioski z oprocentowaniem 7%
    czy jesli wpłacę pieniądze na konto OF to oprocentowanie bedzie z wczoraj
    czyli 7% czy już dzisiejsze 5,5%??

    dodatkowo, jesli przykładowo zadeklarowałem we wniosku kwotę 5tys - mogę
    założyć lokatę na kwotę większa?

    pozdr
    L.W.

  • 7. Data: 2009-07-31 18:40:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h4v9ik$5p1$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    > po zalogowaniu się na konto OF widze te wnioski z oprocentowaniem 7%
    > czy jesli wpłacę pieniądze na konto OF to oprocentowanie bedzie z wczoraj

    Będzie na 7% - bo na lokatę z takim oprocentowaniem składałeś wniosek.
    Jeżeli jakimś trafem takiego oprocentowania nie będziesz widział po
    zalogowaniu się do swojego konta w OF, zadzwoń do nich aby w systemie (i w
    życiu) było widoczne takie oprocentowanie na jakie się z nimi "umówiłeś"
    składając wniosek.

    > dodatkowo, jesli przykładowo zadeklarowałem we wniosku kwotę 5tys - mogę
    > założyć lokatę na kwotę większa?

    Przelać więcej możesz zawsze, natomiast nie mniej niż zadeklarowałeś.
    Wyjątkiem były/są tylko lokaty optymalne, w przypadku których kwota we
    wniosku musiała się pokrywać z kwotą na przelewie. Czym było to
    podyktowane? - niestety nie wiem.

  • 8. Data: 2009-07-31 18:42:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h4v9p1$75k$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > rozumiem że o 23:00 złożyłeś wniosek o lokatę co niejest rownoznaczne z
    > założeniem lokaty

    Nie do końca równoznaczne. Lokata jest zakładana dopiero jak przelejesz kasę
    na konto w Noble, które OF poda w e-mailu :)
    Złożenie wniosku można porównać do "zamówienia sobie" lokaty z danym
    oprocentowaniem :)

  • 9. Data: 2009-08-01 13:17:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z drugiej też strony co ludziom daje załatwianie wszystkiego na ostatnią
    > chwilę...

    nie wiem, u mnie to był przypadek, w tym dniu kasa wróciła z innej
    lokaty i dopiero wieczorem mogłem się zająć tym tematem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-08-01 13:47:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h51fa6$2poc$1@opal.icpnet.pl

    > nie wiem, u mnie to był przypadek, w tym dniu kasa wróciła z innej
    > lokaty i dopiero wieczorem mogłem się zająć tym tematem

    Nie przekonałeś mnie :) Wniosek złożony w OF ma termin ważności 14 dni, co
    więc stało na przeszkodzie złożyć ww. wniosek kilka - kilkanaście dni przed
    końcem lokaty, z której kasę planowałeś transferować do OF?