  • 1. Data: 2008-08-20 16:25:47
    Temat: lukas - kredyt samochodowy
    Od: Adaś <a...@n...pl>

    Moja dziewczyna próbuje wziąść kredyt na samochód (3 lata, 30 tyś zł).
    Pierwszy problem w lukas banku pojawil się wtedy, gdy
    dowiedzieli się, że samochód jest sprowadzany. Na samochody
    sprowadzane nie dają kredytu. Drugim problemem było to,
    że dziewczyna pracuje na okresie próbnym.
    Jakież było naszcze szczęście jak Pani ze stolika obok
    powiedziała, że możemy kupić samochód za własne środki a
    później starać się o refinansowanie zakupu - już z oświadczeniem
    o zarobkach nawet na cała kwotę samochodu.
    Dosyć fajnie to oświadczenie o zarobkach Pani wyjaśniła, mówiąc że
    samochó jest w tym przypadku wystarczającym zabezpieczeniem dla banku.
    Uradowani przyjęliśmy to za pewnik ale nie dawało mi to spokoju,
    więc przeszedłem się dzisiaj do 2 innych oddziałów tego banku i
    w każdym z nich pojawiły sie inne wersje. W jednym być może wystarczy
    oświadczenie w innym umowa musi być na czas trwania kredytu.
    Jeszcze jest jeden oddział tego banku ale już się boję tam iść :).

    W każdym razie jutro idziemy zrobić w lukasie symulacje i zobaczymy co
    nam formularz powie.

    Znacie może jakiś bank, który da tani kredyt
    bez zaświadczenia o dochodach - może być to refinansowanie, bo samochód
    i tak już jest kupiony :).

    adaś

  • 2. Data: 2008-08-20 17:07:22
    Temat: Re: lukas - kredyt samochodowy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 20 Aug 2008 18:25:47 +0200, Adaś <a...@n...pl> wrote:

    >Znacie może jakiś bank, który da tani kredyt
    >bez zaświadczenia o dochodach - może być to refinansowanie, bo samochód
    >i tak już jest kupiony :).

    Własna kieszeń - jak sprzedasz samochód i kupisz taki, na który Cię
    stać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 3. Data: 2008-08-20 17:14:07
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > Znacie może jakiś bank, który da tani kredyt
    > bez zaświadczenia o dochodach - może być to refinansowanie, bo samochód

    Myślę że Santander bez problemu.

  • 4. Data: 2008-08-21 10:11:52
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    daro pisze: