    From: "Jas" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: m-bank Supermarket
    Date: Thu, 10 Nov 2005 23:49:38 +0100

    Witam.
    Zastanawiam sie nad zainwestowaniem pieniedzy w fundusze inwestycyjne.
    Moja uwage zwrocil Supermarket oferowany przez m-bank:
    http://www.m-bank.pl/inwestycje/fundusze/misja.html
    glównie dlatego, ze nie pobieraja prowizji za zakup/sprzedaz/konwersje
    jednostek, mimo, ze nie sa dostepne jednostki wszystkich obecnych na rynku
    funduszy.
    Brak prowizji skusil mnie, gdyz umozliwia realizacje mojego bardzo prostego
    planu:
    Jak na gieldzie mozna latwiej i pewniej zarobic to inwestowac wiecej w
    fundusze akcyjne, a jak nie to wiecej oszczednosci lokowac w funduszach
    stabilniejszych (obligacji, rynku pienieznego).

    I teraz czas na moje pytania/prosby:
    1. Prosze o opinie na temat Supermarketu - w czym jest dobry, w czym zly, co
    jest lepsze i dlaczego (a moze takze w jakich warunkach np: jak sie ma
    wiecej pieniedzy to oplaca sie bardziej to a jak mniej o tamto), czy ktos z
    grupowiczów korzysta z niego i za co go chwali / czemu narzeka.
    2. Prosze o opinie na temat mojego prostego planu - czy jest ok, czy moze to
    bez sensu, a jesli tak to dlaczego.

    Zaznaczam, ze z bankowoscia i inwestycjami mialem do tej pory niewiele
    wspólnego i moja wiedza na ten temat jest mocmo ograniczona. Dlatego pytam
    bardziej (mam nadzieje) doswiadczonych :)

    Pozdrawiam,
    Janusz.