  • 21. Data: 2009-09-27 06:11:45
    Temat: Re: m-bank leży?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "corner" news:h9m0p0$5it$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > + paczkę ryżu, jakby i pieniądze zawiodły ;-).

    Chyba czas najwyższy rozważyć taką opcję, w końcu kto wie kiedy zaufanie do
    pieniądza pęknie jak bańka mydlana a obecnymi papierkami będziemy sobie
    mogli podetrzeć pewną część ciała... ;)

  • 22. Data: 2009-09-27 06:55:47
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > pieniądza pęknie jak bańka mydlana a obecnymi papierkami będziemy sobie

    No, to dolary do końca nie stracą wartości. Do celów toaletowych lepsza
    bawełna (szkoda, ze nie jedwab) niż papier ;-)

  • 23. Data: 2009-09-27 10:19:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Wrz, 08:10, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > To chyba zbyt duże uogólnienie ;)

    To było dawno temu, zresztą chyba i dziś sprzedawca czy ogrodnik w
    Reichu nie jeździ A6 CZY BMW 5 czy 7 ?

  • 24. Data: 2009-09-27 10:45:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Filip" news:h9n29k$9r4$1@inews.gazeta.pl

    > No, to dolary do końca nie stracą wartości. Do celów toaletowych lepsza
    > bawełna (szkoda, ze nie jedwab) niż papier ;-)

    He he he dobre! :)

  • 25. Data: 2009-09-27 10:49:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    i.googlegroups.com

    > To było dawno temu, zresztą chyba i dziś sprzedawca czy ogrodnik w
    > Reichu nie jeździ A6 CZY BMW 5 czy 7 ?

    Mam znajomego piekarza co jeździ A6 :) No ale wiadomo - wyjątek nie
    potwierdza regóły :)

  • 26. Data: 2009-09-27 10:56:55
    Od: maruda <r...@n...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "szczurwa"
    i.googlegroups.com

    > Mam znajomego piekarza co jeździ A6 :) No ale wiadomo - wyjątek nie
    > potwierdza regóły :)

    (regUły)
    - ale obala uogólnienie, jak w moim sąsiednim poście.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 27. Data: 2009-09-27 21:22:01
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Mundo wrote:

    > mam to samo.... - na infolinii nie wiedza kiedy naprawią awarię...

    O, czyli mój problem - czy zamykac zapasowe konto do którego mam
    MasterCard - sam się rozwiązał :)
    Zostaje.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 28. Data: 2009-10-02 17:50:07
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Alpines pisze:
    > Witam
    > Od rana próbuje zapłacić kartą z m-banku - nie da sie
    > plus z bankomatu info
    > wydawca karty nie jest dostępny.
    >
    > mBank sie zwinął?:)

    Mbank lezal a dzis dostalem to: "Witaj,
    ze względu na fakt, iż w dniu 26.09.2009 r. występowały ograniczenia w
    autoryzacji kart płatniczych informujemy, że otrzymasz zwrot 1% wartości
    transakcji bezgotówkowych dokonanych przy użyciu swoich kart płatniczych
    w okresie 01-31.10.2009 r. Zwrot nastąpi do 10 listopada 2009 r.
    włącznie. Przepraszamy za niedogodności i pozdrawiamy,
    Zespół mBanku"

    Regulamin tutaj:
    http://www.mbank.pl/download/promocje_konkursy/Regul
    amin.pdf?lang=P

    Szczerze mowiac to jest rekompensata, zwlaszcza ze sporo place kartami.
    --
    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 29. Data: 2009-10-02 17:50:16
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 27 Wrz, 23:22, "MHC Mega" <m...@p...wp.pl> wrote:

    > O, czyli mój problem - czy zamykac zapasowe konto do którego mam
> [...]

    W ramach rekompensaty osobom które dotknęły ograniczenia sieciowe w
    sobotę proponujemy zwrot 1% wartości transakcji bezgotówkowych
    dokonanych przy użyciu karty płatniczej w okresie 1-31 października
    2009 r.
    Dziś do wszystkich Klientów, których zaistniała sytuacja dotyczy
    wysłaliśmy e-mail oraz komunikat w systemie transakcyjnym z dokładnymi
    informacjami.
    www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=485

  • 30. Data: 2009-10-02 18:11:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "MałgosiaK" <m...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...

> [...]
    > sobotę proponujemy zwrot 1% wartości transakcji bezgotówkowych
    > dokonanych przy użyciu karty płatniczej w okresie 1-31 października

    Fajny pomysł.