  • 11. Data: 2008-12-02 00:07:12
    Temat: Re: mBank KK - na zawsze darmowa
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 2, 12:17 am, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Promocja dotyczy osób będących posiadaczami kart????
    > coś się chyba komuś pojegrało...
    > przecież wszędzie indziej pisze, że trzeba złożyć wniosek o wydanie karty.
    > ktoś kuma o co cho?

    No właśnie też tego nie rozumiem - promocja VC dla posiadaczy VC?
    Zacząłem już się zastanawiać, przy okazji bym zrezygnował z ekarty a
    tu taki kwiat..

  • 12. Data: 2008-12-02 08:14:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piotr Gralak pisze:

    > Promocja dotyczy osób będących posiadaczami kart????
    > coś się chyba komuś pojegrało...

    Elementarne Watsonie.
    Żeby dostać zwolnienie z opłaty, trzeba tę kartę posiadać, nieprawdaż?

    > przecież wszędzie indziej pisze, że trzeba złożyć wniosek o wydanie karty.

    złożyć wnisek w okresie promocji.

    > ktoś kuma o co cho?

    Niemazaco

    --
    Pete

  • 13. Data: 2008-12-02 09:09:03
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Pete napisał(a):

    > Elementarne Watsonie.
    > Żeby dostać zwolnienie z opłaty, trzeba tę kartę posiadać, nieprawdaż?

    Nie przekonałeś mnie. Bo nie przeczytałeś całości regulaminu.

    1. Promocja polega na przyznaniu karty kredytowej Visa Classic z
    oprocentowaniem 16%, za korzystanie z której nie bedzie pobierana opłata
    roczna do momentu wypowiedzenia przez Posiadacza karty lub przez Bank
    umowy o korzystanie z karty kredytowej Visa Classic mBanku
    przyznanej w ramach promocji.

    3. Promocja dotyczy osób fizycznych bedacych posiadaczami kart
    kredytowych głównych typu Visa Classic. Promocja dotyczy tak=e kart
    dodatkowych wydanych do karty głównej o która wniosek został zło=ony w
    trakcie trwania promocji.

    No i jak?
    Promocja polegająca na przyznaniu karty dla posiadaczy karty...
    Te dwa punkty się wykluczają.

    PG

  • 14. Data: 2008-12-02 11:10:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 2 Gru, 00:08, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > Właściwie to kupujesz przez miesiąc, dostajesz wyciąg z karty i termin
    > spłaty(za 23 dni), przez następny miesiąc kupujesz na następny wyciąg
    > itd.
    > Żeby nie było żadnych odsetek trzeba spłacić cała kwotę w terminie.
    > Warto więc korzystać z automatycznej spłaty albo(co preferuję) samemu
    > zlecać przelew z datą przyszłą.

    zatem ja to rozumiem tak:
    1. kupuję cały grudzień kartą nie mając nic na niej
    2. pod koniec grudnia dostaję wyciąg
    3. sumę z wyciągu zabezpieczam na jednym z emax plus
    4. 18 stycznia przelewam z wyprzedzeniem dla świętego spokoju
    5. nie interesuje mnie kwota z bieżącego miesiąca chociaż będzie zmniejszać
    saldo

  • 15. Data: 2008-12-02 11:38:40
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 12:10:18 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > 1. kupuję cały grudzień kartą nie mając nic na niej

    No na niej musisz mieć "czynny" limit, czyli jeśli bank da Ci np. 5000
    zł, to żeby coś zostało ;-)

    > 2. pod koniec grudnia dostaję wyciąg

    Owszem, jeśli okres rozliczeniowy równy miesiącowi jest.

    > 3. sumę z wyciągu zabezpieczam na jednym z emax plus

    Ja dokładnie tak robię.

    > 4. 18 stycznia przelewam z wyprzedzeniem dla świętego spokoju

    Owszem.

    > nie interesuje mnie kwota z bieżącego miesiąca chociaż będzie zmniejszać
    > saldo

    Dokładnie tak.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2008-12-02 16:50:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dostałem od ręki 2,8kPLN
    jak więcej to zaświadczenie o zarobkach z ostatnich miesięcy
    mam się bawić? i tak to co dostałem nad wyrost, za tydzień będzie

  • 17. Data: 2008-12-03 07:44:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piotr Gralak pisze:

    > Nie przekonałeś mnie. Bo nie przeczytałeś całości regulaminu.

    Nie przeczytałem, fakt.

> [...]
    > trakcie trwania promocji.
    >

    > No i jak?
    > Promocja polegająca na przyznaniu karty dla posiadaczy karty...

    Zauważ, że punkt 3 jest po 1. :)
    Gdyby było odwrotnie, to byłoby idiotycznie - a tak jest tylko śmiesznie :)

    --
    Pete

  • 18. Data: 2008-12-03 08:07:38
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przekonałeś mnie. Bo nie przeczytałeś całości regulaminu.

    Raczej ty nie przeczytałes ze zrozumieniem

> [...]

    > głównych typu Visa Classic. Promocja dotyczy tak=e kart dodatkowych
    > wydanych do karty głównej o która wniosek został zło=ony w trakcie trwania

    W porzadku ;-)

    > Promocja polegająca na przyznaniu karty dla posiadaczy karty...
    > Te dwa punkty się wykluczają.

    To sa punkty KOLEJNE.
    - skladasz wniosek
    - otrzymujesz karte
    - otrzymujesz promocyjne zwolnienie z oplat za wydana karte

    Nie ma tu nic sprzecznego
    Nie ma za co.

    Slawek

  • 19. Data: 2008-12-03 08:18:38
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Slavekk napisał(a):

    > Nie ma tu nic sprzecznego

    To jest twoja interpretacja i twoje rozumienie. Pozostaję przy swoim zdaniu.

    > Nie ma za co.

    Ależ ja ci wcale nie dziękuję :P

  • 20. Data: 2008-12-03 09:37:01
    Od: k...@o...pl

    On 2 Gru, 12:10, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > 3. sumę z wyciągu zabezpieczam na jednym z emax plus
    > 4. 18 stycznia przelewam z wyprzedzeniem dla świętego spokoju
    jedna wada w mbanku: brak zlecenia z przyszłą datą wykonania z emax
    plus.