  • 1. Data: 2008-12-01 18:53:19
    Temat: BZWBK i podwójna spłata zadłużenia
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Czy tylko ja zostałem dziś przez BZWBK uraczony usługą (której nigdy nie
    zamawiałem), a która zwie się spłata 100% zadłużenia na karcie kredytowej,
    co np. u mnie poskutkowało ponad 4000 zł nadpłaty na rachunku karty i
    podobnej wielkości saldem zadłużenia na rachunku do którego podpięta jest
    karta?

    Mówiąc wprost - dzisiaj mijał termin spłaty zadłużenia KK, ja sobie rano
    spłaciłem kwotę z ostatniego wyciągu, a bank po południu zainkasował taką
    samą sumę z mojego konta, co zaowocowało tym, że obecnie mam kartę
    nadpłaconą na ponad 4 tys. zł i podobnej wielkości saldo ujemne na RORze, od
    którego bank liczy 16,5% odsetek. :) Na osłodę otrzymałem od banku list, w
    którym informują mnie, że z uwagi na dobrą współpracę, na 3 m-ce obniżają mi
    o 1% (słownie jeden procent) oprocentowanie KO podpiętego do konta.

  • 2. Data: 2008-12-01 19:46:38
    Temat: Re: BZWBK i podwójna spłata zadłużenia
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > kredytowej, co np. u mnie poskutkowało ponad 4000 zł nadpłaty na
    > rachunku karty i podobnej wielkości saldem zadłużenia na rachunku do

    skoro usługi nie zamawiałeś i się na nią nie zgadzałeś to złóż reklamację...
    domagaj się przelania kasy z rachunku kk na ror z datą wykonania ww.
    operacji = anulowania wszelkich kar i odsetek

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    już miałem zapytać czy bank w ten sposób zrobił saldo debetowe, ale
    przecież miałeś kredyt w KO ;-)

  • 3. Data: 2008-12-01 20:03:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > skoro usługi nie zamawiałeś i się na nią nie zgadzałeś to złóż
    > reklamację...
    > domagaj się przelania kasy z rachunku kk na ror z datą wykonania ww.
    > operacji = anulowania wszelkich kar i odsetek

    No to jest oczywiste, ale myślałem, że to jakaś zorganizowana akcja. :)

  • 4. Data: 2008-12-01 20:14:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to jest oczywiste, ale myślałem, że to jakaś zorganizowana akcja. :)

    pewnie jakiś błąd, który bank szybko naprawi, a jak będziesz miał
    problemy to uderzaj do rzecznika klienta ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS