  • 11. Data: 2008-12-04 10:20:40
    Temat: Re: mBank KK - waluta rozliczeniowa
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.12.04.10.14.25@rudak.org...

    > No tak, "małą czarną" ;-)
    > Aż mnie korci złożyć o nią wniosek. Bo jeśli jest tak, że bank ogłasza
    > coś, i zbiera w tej sprawie wnioski, i przetwarza dane, etc. -- ale tego
    > czegoś nie ma, to na to też jest parę paragrafów ;o)

    Swoją drogą to jest naprawdę zagadkowe. Limity byli w stanie otworzyć. Niby
    jest BIN (no chyba że jednak nie do końca on jest...). Karta zaczęła być
    reklamowana prawie 150 dni temu (od kilku miesięcy jest natomiast raczej
    ukrywana, tzn. zniknęły banery z nią i nie wypowiadają się Dyżurni). Czy to
    możliwe żeby na przykład pięciu kolejnych wykonawcówtych plastików coś
    zawaliło? Nie sądzę.

    Powód nieistnienia tych karrt musi być bardziej spektakularny, tylko co to
    może być? :)

    marekz

  • 12. Data: 2008-12-04 10:32:05
    Od: s...@g...com

    On Dec 4, 10:46 am, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Olgierd miał na myśli wersję platynową. Do tej, o której Ty myślisz
    > prawdopodobnie starczy im plastiku.

    Pewno platyny po prostu zabrakło. :-) Ja chcę zwykłą, plebejską.

    Dzięki za odpowiedzi.

  • 13. Data: 2008-12-04 22:01:37
    Od: "tilt" <t...@r...fd>

    Dzięki, czyli to jak jesteśmy zagranicą, to miło, kursy przyzwoite.
    W przypadku zakupów internetowych PLN->EUR np. używa tej tabelki,
    którą znalazłem?

    -
    wszystko jest rozliczane zgodnie z kursem VISA z linku nie istotne czy
    placisz za granica
    czy zdalnie w necie

  • 14. Data: 2008-12-05 12:57:46
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    tilt wrote:

    > wszystko jest rozliczane zgodnie z kursem VISA z linku nie istotne czy
    > placisz za granica
    > czy zdalnie w necie

    Dzięki, no to faktycznie korzystna jest ta karta, jeśli chodzi o
    transakcje w innej walucie.

  • 15. Data: 2008-12-05 22:13:04
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 03 Dec 2008 23:41:44 +0100, Schliesky napisał(a):

    > Zastanawiam się nad promocją KK w mBanku, jednej rzeczy nie mogę znaleźć
    > - jaka jest waluta rozliczeniowa Visy Classic. To się jakoś wybiera czy
    > jest ustalone?

    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/kredytowe/Vis
    a_Classic/index.html
    Karta międzynarodowa, transakcje zagraniczne rozliczane w EUR.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 16. Data: 2008-12-06 15:10:42
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Schliesky wrote:

    > Dzięki, no to faktycznie korzystna jest ta karta, jeśli chodzi o
    > transakcje w innej walucie.

    Tylko z tego co czytam na grupie, ta karta chyba jednak odpada, ze
    względu na fatalny podgląd operacji. Faktycznie jest tak źle?

  • 17. Data: 2008-12-06 15:21:55
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 06 Dec 2008 16:10:42 +0100, Schliesky napisał(a):

    > Tylko z tego co czytam na grupie, ta karta chyba jednak odpada, ze
    > względu na fatalny podgląd operacji. Faktycznie jest tak źle?

    Polbank? Chyba tak, nie widziałem.

    Ale to co widzę w Aliorze bardzo się nie różni: jest tylko limit karty
    ogółem, limit dostępny, limit wykorzystany i kwota blokad (w innym
    miejscu...).
    Nie wiem nawet jaki mam okres rozliczeniowy.

    Jest jeszcze magiczny guziczek "wyciąg z rachunku karty", ale po jego
    naciśnięciu pojawia się napis "wystąpił błąd OK" i tyle.

    Sposób prezentacji karty w mBanku bije Aliora na głowę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2008-12-06 15:59:37
    Od: k...@o...pl

    On 6 Gru, 16:21, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Polbank? Chyba tak, nie widziałem.
    Posłuchałem rady żeby przyjąć, że podglądu internetowego nie ma i jest
    ok:)
    Nawet jestem zadowolony, pierwsze wrażenia z kontaktu z bankiem bardzo
    dobre,
    oferta też bardzo dobra, po prostu w przypadku Polbanku świat bez
    internetu jest lepszy..

    Ale nawet nie jest tak źle - założyłem, że nie ma podglądu
    internetowego a mimo to mogę sprawdzić stan konta:)

  • 19. Data: 2008-12-06 16:23:00
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    k...@o...pl wrote:
    > Ale nawet nie jest tak źle - założyłem, że nie ma podglądu
    > internetowego a mimo to mogę sprawdzić stan konta:)

    Ale w końcu jakiś papier przysyłają z wyszczególnionymi transakcjami?

    Chcę zrobić zakup na 4k w EUR za jakiś czas, na różnicy kursów BRE /
    VISA byłbym do przodu 110zł. Polbank robi się warty zastanowienia, mimo
    pewnych niedogodności...

    Obecnie kurs bre 3,9692 a Visy 3.86 (z tego linka co podałeś)

    To ta tabela:
    http://fundusze.polbankefg.pl/waluty

    Do czego w zasadzie jest(dostępna z głównej strony)? Do przelewów
    zagranicznych, czy kredytów hipotecznych?

  • 20. Data: 2008-12-06 16:30:46
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Olgierd wrote:
    > Sposób prezentacji karty w mBanku bije Aliora na głowę.

    Może się poprawią, ale jak widać w przypadku polbanku, niekoniecznie
    nastąpi to szybko :-(