  • 11. Data: 2005-10-22 14:39:17
    Temat: Re: [mBank] - KK za podpis ->nowa promocja
    Od: f...@y...com

    > dokładnie tak

    Dzieki! Jeszcze jedno pytanie: czy karta przychodzi poczta ("poczta tradycyjna"
    w terminologii mBanku :) ) czy przywozi ja kurier?

  • 12. Data: 2005-10-22 16:44:37
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Dzieki! Jeszcze jedno pytanie: czy karta przychodzi poczta ("poczta
    > tradycyjna" w terminologii mBanku :) ) czy przywozi ja kurier?

    Poczta tradycyjna.

  • 13. Data: 2005-10-22 16:49:42
    Od: LH <l...@o...pl>

    > Dzieki! Jeszcze jedno pytanie: czy karta przychodzi poczta ("poczta tradycyjna"
    > w terminologii mBanku :) ) czy przywozi ja kurier?

    poczta polska, list zwykły, karta nieaktywna, po około 2 tygodniach od
    odesłania dokumentów

  • 14. Data: 2005-10-22 17:10:38
    Od: f...@y...com

    > poczta polska, list zwykły, karta nieaktywna, po około 2 tygodniach od
    > odesłania dokumentów

    --> LH i K.K. Dzieki za odpowiedzi.

    Moje pytania wynikaja z tego, ze nie mieszkam w Polsce i wszelkie kontakty z
    bankami to droga przez meke. Kiedy juz prawie wszystko bylo OK, okazywalo sie
    np. ze cos MUSI byc dostarczone przez kuriera - i jest to nie do obejscia...
    list polecony nie wchodzi w gre, a kurier poza Polske nie jezdzi. Albo krotka
    pilka: "za granice nie wysylamy".

    Jesli rzeczywiscie wszystko zadziala na zasadzie automatu: przysylaja -
    odsylam - przysylaja, to bedzie to PRZELOM w obsludze klienta na skale krajowa.
    Przynajmniej z mojego punktu widzenia... :)

  • 15. Data: 2005-10-22 17:50:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    f...@y...com wrote:

    > bankami to droga przez meke. Kiedy juz prawie wszystko bylo OK, okazywalo sie
    > np. ze cos MUSI byc dostarczone przez kuriera - i jest to nie do obejscia...

    Well. Większość banków które znam, wymaga adresu korespondencyjnego w Polsce.
    Wybieraj takie, które niczego nie dostarczają kurierem :>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2005-10-22 18:11:55
    Od: f...@y...com

    > Well. Większość banków które znam, wymaga adresu korespondencyjnego w Polsce.
    > Wybieraj takie, które niczego nie dostarczają kurierem :>

    Latwo powiedziec! :) Jedyne banki, z ktorymi udalo sie dogadac to Pekao i
    mBank - ten ostatni z zastrzezeniem, ze wysla za granice tylko karte debetowa i
    tylko listem nie-lotniczym... Pekao jest nawet na tyle uprzejme, ze wysyla
    korespondencje i karty poczta lotnicza ("priorytetowa") - co skraca czas ich
    otrzymywania z 10 tygodni do ok. 8 dni. :)

  • 17. Data: 2005-10-22 18:50:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    f...@y...com wrote:

    > Latwo powiedziec! :) Jedyne banki, z ktorymi udalo sie dogadac to Pekao i
    > mBank - ten ostatni z zastrzezeniem, ze wysla za granice tylko karte debetowa i

    Ale ja nie o tym pisałem. Nie masz nikogo znajomego w Polsce? Żadnej rodziny?
    €Dziwię się, że mBank na coś takiego poszedł, bo oni _wymagają_ adresu
    korespondencyjnego w Polsce (podobnie jak polskiego numeru telefonu
    kontaktowego).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2005-10-22 20:42:34
    Od: f...@y...com

    > Ale ja nie o tym pisałem. Nie masz nikogo znajomego w Polsce? Żadnej rodziny?

    Juz nie.

    > €Dziwię się, że mBank na coś takiego poszedł, bo oni _wymagają_ adresu
    > korespondencyjnego w Polsce (podobnie jak polskiego numeru telefonu
    > kontaktowego).

    Tak zreszta bylo napisane na ich stronie w internecie - ale wyslalem maila i
    sam sie zdziwilem, kiedy dostalem odpowiedz, ze da sie to zrobic, o ile mam
    adres stalego zameldowania w Polsce i dowod osobisty. To akurat mam. Nawet do
    mnie zadzwonili zeby potwierdzic dane. Pewnie byl Tydzien Dobroci Dla Klienta.

    Dlatego tez czesto bawia mnie narzekania na grupie typu "Chce otworzyc konto w
    UK przez internet, a bank sie nie zgadza, a przeciez Polska jest w Unii" itp.
    Albo "Nie mam adresu w USA, nie mam Social Security Number, nie mam zadnego
    amerykanskiego dokumentu... Dlaczego mam problemy z otwarciem konta w Stanach?"
    Kuna, ja mam polski dokument tozsamosci, meldunek, PESEL itd, a nadal nie moge
    otworzyc konta w wiekszosci bankow w Polsce nawet jezeli sie stawie osobiscie w
    oddziale.

    Tak na zakonczenie: na razie widzialem tylko "komunikat", ze mBank wyslal mi
    dokumenty dopodpisu - na razie jeszcze nic nie doszlo. Cieszyc sie zaczne,
    kiedy bede mial karte w reku...

  • 19. Data: 2005-10-22 21:22:15
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Tak na zakonczenie: na razie widzialem tylko "komunikat", ze mBank wyslal
    > mi dokumenty dopodpisu - na razie jeszcze nic nie doszlo. Cieszyc sie
    > zaczne, kiedy bede mial karte w reku...

    Od momentu wysłania jest tylko miesiąc na zwrotne dostarczenie podpisanej
    umowy KK. Po miesiącu oferta wygasa.
    Wątpię byś się wyrobił mieszkając za granicą.

  • 20. Data: 2005-10-22 21:36:31
    Od: f...@y...com

    > Od momentu wysłania jest tylko miesiąc na zwrotne dostarczenie podpisanej
    > umowy KK. Po miesiącu oferta wygasa.
    > Wątpię byś się wyrobił mieszkając za granicą.

    ech, a mialo byc tak pieknie... chociaz jeszcze mam nadzieje: zgodnie z
    regulaminem promocji, jest ona przeznaczona dla osob, ktore "w ciagu 4 tygodni
    od dnia OTRZYMANIA przesylki przesla do mBanku podpisane dwie umowy i
    wniosek..."

    Ale jak juz pisalem, na razie mam tylko "komunikat" ktory rownie dobrze moze
    zniknac nastepnego dnia.