  • 21. Data: 2005-10-22 23:06:28
    Temat: Re: [mBank] - KK za podpis ->nowa promocja
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    f...@y...com napisał(a):

    > Z komunikatu (ktorego Ty NIE otrzymales, ale dostal go dom.s, do ktorego
    > skierowana byla moja ospowiedz) sa DWA kliki do regulaminu.
    > Mam nadzieje, ze to wyjasni Twoje watpliwosci.

    Kolega "dom.s" zapodał link do wspomnianej strony
    http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/ twierdząc jednocześnie, iż
    nigdzie nie ma informacji, że karta wydawana jest za darmo.

    Amen.

  • 22. Data: 2005-10-23 08:37:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    f...@y...com wrote:

    > Juz nie.

    [...]

    > sam sie zdziwilem, kiedy dostalem odpowiedz, ze da sie to zrobic, o ile mam
    > adres stalego zameldowania w Polsce i dowod osobisty. To akurat mam. Nawet do

    Nie rozumiem - to gdzie masz ten stały adres zameldowania?
    Pod mostem?

    > Kuna, ja mam polski dokument tozsamosci, meldunek, PESEL itd, a nadal nie moge
    > otworzyc konta w wiekszosci bankow w Polsce nawet jezeli sie stawie osobiscie w
    > oddziale.

    Bo ponieważ? Oczywiście, że możesz jak najbardziej, bo masz polski dokument
    tożsamości, a w nim podany adres zameldowania. Nie bardzo rozumiem, gdzie
    miałby tu istnieć problem?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2005-10-23 20:10:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 22 Oct 2005 11:43:28 +0000 (UTC), "dom.s"
    <d...@g...pl> wrote:

    >mBank wysyła przez system transakcyjny komunikat, że drogą pocztową otrzymamy
    >wniosek o kartę kredytową, wystarczy go podpisać i odesłać a otrzyma się KK.
    >http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/
    Przeczytaj regulamin. Bedziesz wiedzial ze to nie jest nowa promocja.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 24. Data: 2005-10-23 22:07:58
    Od: f...@y...com

    > Nie rozumiem - to gdzie masz ten stały adres zameldowania?
    > Pod mostem?

    Ale czy zyczysz sobie z kodem pocztowym? :) Troche za duzo chcesz wiedziec.

    Adres zameldowania to niekoniecznie adres zamieszkania. Mozna byc zameldowanym
    pod adresem, pod ktorym sie nie mieszka. Mozna mieszkac pod adresem, na ktory
    nie ma sie meldunku.

    > Bo ponieważ? Oczywiście, że możesz jak najbardziej, bo masz polski dokument
    > tożsamości, a w nim podany adres zameldowania. Nie bardzo rozumiem, gdzie
    > miałby tu istnieć problem?

    Bo poniewaz! Dokladnie tak. Poza meldunkiem w Polsce, wiekszosc bankow zyczy
    sobie adresu do korespondencji w Polsce. To pierwsze mam, tego drugiego - nie.
    Nie wiem gdzie istnieje problem. Moze w mentalnosci niektorych pracownikow
    bankow, ktorzy wola odpowiedziec "Nie" niz bawic sie w rozwiazywanie problemow
    potencjalnych klientow? Niestety, z takimi mialem glownie do czynienia.

  • 25. Data: 2005-11-01 16:59:18
    Od: anonim <***com@mail.com>

> [...]

    > Całkiem ciekawa promka, bo wystarczy odesłać podpisaną umowę.
    > Tylko szkoda, że karta nie jest wydawana za darmo, bo nigdzie nie znalazłem

    OIDP, to procedura (nie)wydawania kart kredytowych z _inicjatywy_ mbanku często
    wygląda tak:
    -bank proponuje kartę
    -zgadzasz się, wysyłasz wniosek i papiery
    -bank odmawia z powodu małej zdolności kredytowej

    kilka osób się skarżyło na grupie jakiś czas temu