  • 1. Data: 2007-11-03 12:44:41
    Temat: [mBank] Konto firmowe kredyt "Na start" 10000 zł
    Od: Paweł <"pepe[wytnijto]"@o2.pl>

    Witam,

    Otwieram firmę, przeglądając oferty banków w poszukiwaniu
    najkorzystniejszego rachunku firmowego natrafiłem na mBank, gdzie reklamują
    się przyznawanym zaraz po otwarciu konta kredytem na start 10.000 zł. Czy
    miał ktoś styczność z tą "promocją" i czy to jest prawda co oni piszą, czy
    to tylko taki chwyt marketingowy ?

    Paweł

  • 2. Data: 2007-11-03 13:31:19
    Temat: Re: [mBank] Konto firmowe kredyt "Na start" 10000 zł
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Otwieram firmę, przeglądając oferty banków w poszukiwaniu
    [cut]

    > miał ktoś styczność z tą "promocją" i czy to jest prawda co oni piszą, czy
    > to tylko taki chwyt marketingowy ?

    Na pewno dają po otwarciu konta ale nie nowym firmom.
    Przeczytaj regulamin i archiwum grupy (było już o tym)

    Darek