  • 61. Data: 2005-11-11 19:23:16
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Jeśli umiesz czytać i masz pamięć lepszą niż kura, to wiesz, że

    Chłopcze - oprócz zmiany banku zmień też piaskownicę.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 62. Data: 2005-11-11 19:30:18
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi... [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2005 19:15:57 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Tu zwykle wpisuje się nick albo nazwisko... Może to za trudne dla ciebie.

  • 63. Data: 2005-11-11 20:09:42
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 11 Nov 2005 20:30:18 +0100, w <d...@s...poczta.onet.pl>,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Tu zwykle wpisuje się nick albo nazwisko... Może to za trudne dla ciebie.

    Zwykle to się wpisuje nick. Być może nie jesteś w stanie tego ogarnąć.

  • 64. Data: 2005-11-11 21:32:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Chłopcze - oprócz zmiany banku zmień  też piaskownicę.

    Zauważyłem dziś dziwną,
    wulgaryzujacą właściwość stringów,
    lepiej je mijaj z daleka,
    by uniknąć ich złego wpływu na umysł ;-P

  • 65. Data: 2005-11-11 22:05:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > Zauważyłem dziś dziwną,
    > wulgaryzujacą właściwość stringów,

    Gdzie to zauważyłeś drogi Stasiu :-) ? I skąd wiesz, że (założywszy
    istnienie wpływu bielizny na poziom wulgarności) reformy nie wulgaryzują
    bardziej ;-) ?

    > lepiej je mijaj z daleka,
    > by uniknąć ich złego wpływu na umysł ;-P

    Gdyby nie to, że zapewne wyda Ci się to nadmiernie wulgarne, to zapytałabym
    jak w przypływie geniuszu odkryłeś związek między typem odzienia na mniej
    szlachetnej częsci ciała z jakością pracy mózgu. Być może badając własne
    możliwości intelektualne w funkcji kalesonów ;-) Jeżeli tak-to musisz
    postarać się o bardziej reprezentatywne wyniki badań dla obrony swej jakże
    interesującej tezy :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 66. Data: 2005-11-11 22:18:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > możliwości intelektualne  w funkcji kalesonów ;-) Jeżeli tak-to musisz
    > postarać się o bardziej reprezentatywne wyniki badań dla obrony swej jakże

    Sama zobacz jak Ci elokwencja wzrosła na samą myśl o kalesonach ;-)))

  • 67. Data: 2005-11-11 22:31:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Gdzie to zauważyłeś drogi Stasiu :-) ? I skąd wiesz, że (założywszy
    > istnienie wpływu bielizny na poziom wulgarności) reformy nie wulgaryzują
    > bardziej ;-) ?

    A paszłą Ty od mojego imienia ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 68. Data: 2005-11-11 22:52:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > Sama zobacz jak Ci elokwencja wzrosła na samą myśl o kalesonach ;-)))

    No trudno żeby mi wzrastała na myśl o stringach ;-) Coś mi sie co prawda
    obiło o uszy, że w wersji męskiej też są, ale to już Ty się może wypowiesz,
    jako bardziej oblatany w temacie majtek wszelakich-nawet takich co to
    wpływają na mózgi ich właścicieli/lek ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 69. Data: 2005-11-11 22:52:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Stasio Podróżnik wrote: