  • 71. Data: 2005-11-11 23:12:24
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Glenn napisał(a):
    >
    >>> A paszła Ty od mojego imienia ;)
    >> Nie ma lekko ;-)
    >
    > Taaak ? No to zero seksu :P

    Tak od razu zero ;-) ? Okrutny :-(

    przyszłość/ Woody Allen

  • 72. Data: 2005-11-11 23:18:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Glenn napisał(a):
    >
    >>> Taaak ? No to zero seksu :P
    >> Tak od razu zero ;-) ? Okrutny :-(
    >
    > NTG :P

    A wpływ stringów na mózg to może TG było ;-) ? No dobra - koniec, bo ileż
    można o seksie i gaciach ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 73. Data: 2005-11-11 23:19:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Tak od razu zero ;-) ? Okrutny :-(

    NTG :P

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 74. Data: 2005-11-12 00:36:51
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 11 Nov 2005 23:52:49 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >No trudno żeby mi wzrastała na myśl o stringach ;-) Coś mi sie co prawda
    >obiło o uszy, że w wersji męskiej też są, ale to już Ty się może wypowiesz,

    Co ma nie być. Za jedyne 6.80 :)

    (uwaga - strona zawiera zdjęcie męskiej pupy w stringach. wrazliwi
    konserwatysci nie zagladac!)

    PG

  • 75. Data: 2005-11-12 00:40:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

    > A wpływ stringów na mózg to może TG było ;-) ? No dobra - koniec, bo ileż
    > można o seksie i gaciach ;-)

    Nie daj bóg ktoś wmiesza w to wszystko beemkę z mojego siga ;)

  • 76. Data: 2005-11-12 08:46:21
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 12 listopad 2005 autorstwa *Stasio
    Podróżnik* wyjaśniam co następuje:

    > Nie daj bóg ktoś wmiesza w to wszystko beemkę z mojego siga ;)

    No właśnie :/

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 77. Data: 2005-11-12 20:43:57
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 10 Nov 2005 12:15:32 +0100 "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote:

    > "anonim" <***com@mail.com> wrote in message
    > on Thu, 10 Nov 2005 11:38:21 +0100 "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Młodą i seksowną to ja wolę w bikini, a jeszcze lepiej - bez. Stringi są IMO

    W drugą stronę. Młoda i seksowna w stringach/bikini/topless/nago/cokolwiek, ale
    żeby stringi się kojarzyły z tym co napisałeś wcześniej? tfu!

    > wulgarne i tyle. A stringi w reklamie banku - żałosne. Może jeszcze każą
    > dysponentkom występować topless? Cóż za profesjonalizm speców od wizerunku
    > firmy!
    >
    > Nawet jeśli tak, to w czym gorszy pogląd staroświecki od nowoczesnego - no w
    > czym?
    > Moim zdaniem bank powinien jednak bardziej zwracać uwagę na wrażliwość
    > estetyczną klientów, bo nie każdy jest telewizyjnym ciołkiem,
    > bezrefleksyjnie chłonącym pop-papkę pod dyktando marketoidów.

    bingo, nie każdy, ale większość }:-> niezależnie czy weźmiesz pod uwagę klientów
    banku czy kiosku, zawsze gdzie masz masowego odbiorce, większość jest taka - bez
    smaku, bezrefleksyjna, itd.
    Bank jest takim samym miejscem jak inne punkty usługowe. Jeśli już reklamują,
    nie ma znaczącej różnicy między reklamowaniem kredytów, stringów czy agencji
    towarzyskich - jednych oburzy, innych nie.
    Jedyną znaczącą kwestią jest nachalność reklamy. Ja osobiście wolałbym reklamy w
    postaci zwykłych popupów, coby mój FF bez problemu wyciął :-)

  • 78. Data: 2005-11-14 10:25:39
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    wrote:

> [...]
    > klientów
    > banku czy kiosku, zawsze gdzie masz masowego odbiorce, większość jest

    To widzę, sęk w tym, że masowy odbiorca nie uschnie jeśli _nie_ zobaczy na
    stronie logowania reklamy stringów, natomiast kogoś, czyje poczucie piękna
    reklama taka obraża, strona logowania ze stringami od ręki zniechęci. To ten
    sam mechanizm, co przy zakazie eksponowania pornografii - ktoś kto lubi -
    znajdzie. Kto nie lubi - nie może być zmuszany do oglądania.

    > Bank jest takim samym miejscem jak inne punkty usługowe. Jeśli już
    > reklamują,

    IMHO - niezupełnie

    > nie ma znaczącej różnicy między reklamowaniem kredytów, stringów czy
    > agencji
    > towarzyskich - jednych oburzy, innych nie.

    IMHO - jest znacząca róznica, choć z wulgarnie handlowego punktu widzenia -
    pewnie nie

    > Jedyną znaczącą kwestią jest nachalność reklamy. Ja osobiście wolałbym
    > reklamy w
    > postaci zwykłych popupów, coby mój FF bez problemu wyciął :-)

    ...i oni to wiedzą :)))

    T.

  • 79. Data: 2005-11-14 11:01:03
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Chłopcze - oprócz zmiany banku zmień też piaskownicę.

    Może ty się jeszcze zabawiasz z "chłopcami" w piaskownicach, ale ja z tego
    wyrosłem kilka dekad temu.
    Zachowujesz się wypisz-wymaluj jak ci twoi idole z PO - nie czytasz uważnie
    skierowanego do ciebie przekazu, inteligencji emocjonalnej i poczucia humoru
    masz tyle co kot napłakał; za to w każdym zdaniu doszukujesz się okazji do
    obrażania się - chyba to lubisz. U trzynastolatki mogłoby to być nawet
    zabawne, ale u osoby dorosłej jest zniechęcająco infantylne. Uważaj:

    1. Nie muszę zmianiać banku, bo z mBanku nie korzystam.
    2. Słówko "jeśli" pozwoliłoby ci zignorować moje pytanie albo i obrócić je
    na swoją korzyść, ale chyba zbyt wiele od ciebie wymagam.
    3. Nie spodziewaj się czego innego niż eskalacji złośliwości, jeśli sama je
    podkręcasz, to w końcu internet - tu się walczy ;)
    4. W niniejszym wątku wyrażałem moją opinię o reklamie stringów na stronie
    logowania mBanku - nie upoważnia cię to do posądzania mnie o sprzyjanie
    Rydzykowi czy komukolwiek - wcinając się do dyskusji wyraziłaś się nie na
    temat (pomijając już względną oftopiczność całej gałęzi tego wątku) i
    złośliwie usiłowałaś przypisać mi nie moje poglądy - w tej sytuacji moja
    odpowiedź była wręcz kurtuazyjna i to wyłącznie dlatego, że jesteś osobą
    przeciwnej płci.
    5. Bardzo cię proszę - nie odpowiadaj na moje posty, nawet (a może
    zwłaszcza) kiedy uznasz, że masz coś
    mądrego/zabawnego/odkrywczego/uprzejmego do powiedzenia - dyskusje z osobami
    twojego pokroju są jałowe, nieprzyjemne i pozbawione sensu

    T.

  • 80. Data: 2005-11-14 21:00:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Może ty się jeszcze zabawiasz z "chłopcami" w piaskownicach, ale ja z
    > tego wyrosłem kilka dekad temu.
    /ciach reszta wynurzeń/

    Ostatni raz w tym wątku i to tylko ze względu na Twoją płeć :-D . "Chłopiec"
    to pewny stan umysłu, który niestety prezentujesz. Dlaczego "niestety" ? Bo
    koliduje z Twoim wiekiem co daje dość komiczny efekt. Co do prośby o nie
    odnoszenie się do Twoich postów - tak dobrze nie ma, bo jesteśmy na
    publicznej grupie dyskusyjnej
    (czego być może w ferworze walki ze stringami nie zauważyłeś) a więc
    pozwolisz, że każdy będzie decydował sam, do których wypowiedzi się odnieść,
    a do których nie.

    przyszłość/ Woody Allen