  • 1. Data: 2008-09-26 21:25:20
    Temat: [mBank] Problemy z przelewami do bankow spoldzielczych
    Od: "wk" <buhaha{wytniij}@poczta{wyytnij}.onet{wwytnij}.pl>

    Juz od co najmniej dwoch dni nie da sie zrobic przelewu do bankow
    spoldzielczych.
    Nie przechodzi walidacja numeru rachunku i wyskakuje ze nie ma takiej
    jednostki.
    Dodatkowo w przelewach zdefiniowanych, w numerze takiego rachunku pojawilo
    sie 8 dodatkowych cyfr!
    Najlepsi spejalisci z mBanku od 2 dni nie moga sobie z tym poradzic :/
    Zostaje tylko Inteligo, po zlotowce za przelew :(

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2008-09-26 22:01:42
    Od: "tron_szakala" <s...@o...pl>

    Użytkownik "wk" <buhaha{wytniij}@poczta{wyytnij}.onet{wwytnij}.pl> napisał w
    wiadomości news:gbjk01$74g$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Najlepsi spejalisci z mBanku od 2 dni nie moga sobie z tym poradzic :/
    > Zostaje tylko Inteligo, po zlotowce za przelew :(

    test 3ha

  • 3. Data: 2008-09-27 20:46:55
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    wk wrote:
    > Juz od co najmniej dwoch dni nie da sie zrobic przelewu do bankow
    > spoldzielczych.

    podobno od 23 września.
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=855468&t=8
    55468&sr=ld&pn=1&cat=4
    bankowi jest przykro z tego powodu ;)

    pzdr

  • 4. Data: 2008-09-27 22:05:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wk" gbjk01$74g$...@n...onet.pl

    > Zostaje tylko Inteligo, po zlotowce za przelew :(

    Ja kiedyś tak/podobnie miałem z WBK do WBK.

    Myślałem, że mnie wyzwą od głupich, a tymczasem odpowiedzieli mi,
    że (*)sprawdzą, po czym powiedzieli mi, że jest tak jak mówię,
    że to ich wina, przeprosili mnie i obiecali poprawę -- jak na
    spowiedzi. I w ciągu godziny (może dwóch) było OK. Oczywiście
    spłacałem kartę kredytową. :)

    Z Eurobanku czy z WBK też nie idą?
    (konta tam za free i przelewy też za free)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    (*) Może trochę poezji śpiewanej:

    -- jak niw w Polsce, jak nie w górach ;)