  • 1. Data: 2008-09-26 20:26:56
    Temat: konto walutowe z karta platnicza (platnosci w internecie) USD/EUR
    Od: "jason" <j...@N...pl>

    Witam

    Poszukuje jakiegos przyjaznego banku internetowego z mozliwoscia prowadzenia
    frimowych rachunkow walutowych (USD, EUR) z mowliwoscia dolaczenia do
    rachunku karty rozliczanej bezposrednio w danej walucie (bez zadnych
    przeliczen)..
    Poki co znalazlem mbank, gdzie mozna miec konta walutowe, ale nie ma kart w
    walutach poza PL.
    Jest tez ING, ale kazde konto walutowe kosztuje 19pln/mc :/ no i do tego
    oplata za karte a na domiar zlego jedynie karty w EUR maja.
    Moze grupowicze natkneli sie na jakas ciekawa oferte?
    A moze jakis zagraniczny bank internetowy?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-26 21:42:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 26 Sep 2008 22:26:56 +0200, "jason" <j...@N...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >Jest tez ING, ale kazde konto walutowe kosztuje 19pln/mc :/ no i do tego
    >oplata za karte a na domiar zlego jedynie karty w EUR maja.

    Znalazłem jeszcze w BZ WBK i jest coś w Citibanku.

    --
    Sławomir Szyszło