  • 21. Data: 2011-03-31 18:37:52
    Temat: Re: [mBank] Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:01, MarekZ pisze:

    > Ze względu na onlajnowość. Czasami zdarzają mi się wysokie "osady" ale
    > generalnie ja tymi środkami operuję na rynku. I dla tego rodzaju
    > zastosowań oferta mBanku jest dobra. Eurobank odpada, bo nie może być
    > bankiem docelowym bluecash, ma też jakieś problemy z Sorbnetem, których
    > nie chce mi się nawet głębiej analizować. Ogólnie nie wyrobił sobie u
    > mnie marki "pewnego banku".

    Rozumiem. Mnie Eurobank wystarcza w sensie takim, że jeżeli zlecę
    przelew to się wykona. Bo taki np. Polbank już tego nie zapewnia.

  • 22. Data: 2011-03-31 19:04:07
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Akurat mBank jest moim zdaniem jednym z najlepszych banków. Większość
    >rzeczy można załatwić zdalnie, a nie tak jak w prawie wszystkich bankach
    >"proszę iść do oddziału", a oddział czynny wtedy kiedy człowiek pracuje.
    >Poza tym sam fakt biegania do oddziału z byle głupotami jest sam w sobie
    >durny.

    Co ty piep......?
    Mam mB, VW, Alior, Meritum, DB i Citi. Tylko Aliora mam pod ręką, reszta
    ~100 km. We wszystkich byłem 0 słownie: zero razy. Do Aliora zachodzę
    wyłącznie jak chcę wpłacić kasę.

    > Oferta mBanku w niektórych aspektach jest gorsza niż kiedyś, w innych jest
    > lepsza i sumarycznie nie jest tak źle. Poza tym sporo produktów dodanych :
    > biuro maklerskie, fundusze, ubezpieczenia.

    Mam OC u nich, ale drugie kupuje w DB ubezpieczenia.

    >Nie można też zapominać o super wygodnym i funkcjonalnym dostępie przez
    >internet z czym mimo wszystko wiele banków sobie nie radzi.

    Powalasz mnie. A to niby czemu system mB jest taki idealny. W każdym innym
    jest wiele rzeczy prostszych i lepszych niż w mB. Lokuje się co najwyżej w
    środku stawki. Pewnie przewyższa Getiny, półbanki, itp.? Nie wiem, nie
    próbowałem.

  • 23. Data: 2011-03-31 19:16:34
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-03-31 21:04, mx pisze:
    > Co ty piep......?
    > Mam mB, VW, Alior, Meritum, DB i Citi. Tylko Aliora mam pod ręką, reszta
    > ~100 km. We wszystkich byłem 0 słownie: zero razy. Do Aliora zachodzę
    > wyłącznie jak chcę wpłacić kasę.

    Alior, BZ WBK, Millennium z praktycznie wszystkim trzeba latać do
    oddziału. W Aliorze i BZ WBK nic nie załatwisz bez wizyty w oddziale. W
    tym pierwszym to nawet duplikatu karty się nie zamówi.

    > Mam OC u nich, ale drugie kupuje w DB ubezpieczenia.

    Też mam OC i AC i właśnie przedłużam u nich.

> [...]
    > innym jest wiele rzeczy prostszych i lepszych niż w mB. Lokuje się co
    > najwyżej w środku stawki. Pewnie przewyższa Getiny, półbanki, itp.? Nie

    Przewyższa Aliora, BZ WBK, Citi, ING, Raiffeisen, Millennium (tu mam
    tylko kredytówkę więc nie wiem jak jest przy rachunku osobistym) i
    jednie Multibank jest na podobnym poziomie co mBank, a nic
    wygodniejszego niż systemy tych dwóch banków nie spotkałem.

  • 24. Data: 2011-03-31 19:30:00
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >Multibank jest na podobnym poziomie co mBank, a nic wygodniejszego niż
    >systemy tych dwóch banków nie spotkałem.

    Wybacz, pozostanę przy własnym zdaniu. Mi mBank NICZYM nie imponuje.