eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Przelewy z BRE Banku[mBank] Przelewy z BRE Banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "EmBa" <e...@u...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] Przelewy z BRE Banku
    Date: Sat, 29 Nov 2003 22:18:00 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: e...@o...pl@multi.multisoft.com.pl
    Message-ID: <bqb2ea$jng$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: multi.multisoft.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1070140682 20208 195.116.43.25 (29 Nov 2003 21:18:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Nov 2003 21:18:02 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:271015
    [ ukryj nagłówki ]

    Korzystam z mBanku z eKonta, na które mój zakład pracy posiadający konto w
    BRE Banku przelewa mi pensję. Za każdym razem gdy dostaję przelew to na
    potwierdzeniu przelewu w polu nadawcy pojawiają się błędne dane, a w polu
    Nazwa banku: Bank nierozpoznany. Tak więc nie wiem z jakiego konta i banku
    dostałem pieniądze (dobrze że kwota się zgadza :-))) ). Mój zakład pracy
    posiada parę oddziałów w Polsce i wyświetla się nazwa oddziału z którym ja
    akuratnie nie mam nic współnego (poprzednio korzystałem z innego banku i
    informacja na potwierdzeniach była prawidłowa, zresztą kumpel z pokoju
    korzysta z LUKAS'a i nie ma tego problemu) Problem pojawił się gdy pensja
    zaczęła przychodzić do mBanku..
    Dziwne, że pojawiaja się takie problemy przy przelewach w ramach jednego
    banku - bo przeciez mBank jest częścią BRE Banku. Zgłosiłem problem na
    mLinie i po paru dniach zadzwoniła do mnie kobitka z informacją, że niestety
    problem jest na dzień dzisiejszy nierozwiązywalny - dziwne. Czy u kogoś też
    takie dziwne rzeczy sie dzieją????

    A w temacie jakości obsługi i list jednorazowych to zamówiłem takowe 6
    listopada i dotarły do mnie dopiero 24 listopada czyli po 2,5 tygodniach.
    Niestety potwierdza się, że wraz z ilością rachunków pogarsza się jakość
    obsługi.
    Na szczęście konto (z małym wyjątkiem) działa OK i póki co jestem z niego
    zadowolony, aczklwiek chyba bedę musiał poprosic o dokonywanie przelewu
    mojej pensji na inne konto. :-(





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1