  • 1. Data: 2008-07-04 12:55:57
    Temat: [mBank] Wniosek o wpis hipoteki do KW
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Witam !

    Czy ja jestem odosobnionym przypadkiem klienta mBanku, który już
    miesiąc czeka na przygotowanie przez mBank wniosku o wpis hipoteki do
    księgi wieczystej ?! To paranoja zakrawająca na wyłudzenie - z winy
    banku nie mogę złożyć wniosku o wpis, przez co z każdą ratą kredytu
    płacę niemałą kasę za ubezpieczenie braku wpisu do hipoteki. Możnaby się
    zastanowić, czy bank celowo przedłuża wydanie wniosku by więcej zarobić ??

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio