  • 1. Data: 2009-12-29 13:49:30
    Temat: [mBank] Że niby darmowy ... ?
    Od: "Re dart" <d...@w...pl>

    Zanotowałem na EKoncie taką oto 'świateczną' operację:

    24-12-2009 PROWIZJA ZA ODNOWIENIE RACHUNKU -110,00 PLN

    Szlag mnie trafił ...
    Ktoś kuma, CO TO JEST ta stówa z okładem w plecy ?
    Za co ???

    W Wigilię - piękny czas ...

  • 2. Data: 2009-12-29 13:51:23
    Temat: Re: [mBank] Że niby darmowy ... ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Re dart pisze:
> [...]
    >
    > 24-12-2009 PROWIZJA ZA ODNOWIENIE RACHUNKU -110,00 PLN
    >
    > Szlag mnie trafił ...
    > Ktoś kuma, CO TO JEST ta stówa z okładem w plecy ?

    Może masz 11000zł kredytu odnawialnego w koncie?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-29 13:53:35
    Od: "Re dart" <d...@w...pl>

    > Może masz 11000zł kredytu odnawialnego w koncie?

    A, sam właśnie na to wpadłem.
    Tylko mogli by kurna trochę dokładniejszy opis dawać.

  • 4. Data: 2009-12-29 15:08:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A, sam właśnie na to wpadłem.
    > Tylko mogli by kurna trochę dokładniejszy opis dawać.

    żałuj że nie masz kk w Polbanku, pod pozycją o nazwie "Zwrot" kryje się
    opłata za kartę (której nie powinno być)...i bądź tu mądrym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-12-30 09:42:54
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > żałuj że nie masz kk w Polbanku, pod pozycją o nazwie "Zwrot" kryje się
    > opłata za kartę (której nie powinno być)...i bądź tu mądrym
    >
    > --
    możesz rozwinąć temat... zwrot powiększa zadłużenie? zależy od obortów w
    danym miesiącu??
    pzdr
    Piotr