  • 1. Data: 2009-12-29 15:10:49
    Temat: autoryzacja kart
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w prasie straszyli, ze niby w swieta i przed sylwestrem mają być
    problemy - czesto place kk, ale jakos nie zauwazylem, aby cos sie
    pogorszylo w akceptacji kart

    chociaz dzisiaj widzialem jak w PiP kasjerka meczyla sie z kk Aliora, 3
    proby i zawsze błąd połączenia...klientka zapłaciła gotówką, natomiast
    kk Polbanku 10s i transakcja zalatwiona

    są lepsze i gorsze kk (pod wzgledem szybkosci autoryzacji)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-12-29 15:26:37
    Temat: Re: autoryzacja kart
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hhd65s$1gb5$2@opal.icpnet.pl

    > są lepsze i gorsze kk (pod wzgledem szybkosci autoryzacji)?

    Real:
    1. KK OF - po wklepaniu PINu paragonik drukował się po jakiś 2 - 3
    sekundach! :O POEZJA!
    2. KK mBanku - aż głupio nam było ze znajomą, że tyle to trwa :)

  • 3. Data: 2009-12-29 23:36:43
    Od: Homzik <h...@g...com>

    KK OF = KeepItSimple nadrabia za to "szybkością" ("wolnością")
    widoczności transkacji w podglądzie przez net :)

  • 4. Data: 2009-12-31 17:03:24
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 29 Gru, 16:10, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > chociaz dzisiaj widzialem jak w PiP kasjerka meczyla sie z kk Aliora, 3
    > proby i zawsze błąd połączenia...klientka zapłaciła gotówką, natomiast

    Ja też dziś płaciłem kilka razy Polbankiem i za każdym razem
    transakcja przechodziła sprawnie.
    Nie udało mi się jeszcze przetestować mojego paypassa ale będę
    próbował w przyszłym roku.

    Wszystkim grupowiczom życzę w Nowym Roku 2010 zawszę działających
    kart, dużych nadwyżek finansowych i ciekawych ofert bankowych.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus