  • 11. Data: 2006-11-30 16:15:36
    Temat: Re: mBank a Firefox a zapamiętywanie login
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    *r...@a...net.pl*, która zaskrzeczała:

    > Najwyraźniej przy pierwszej wizycie wybrałeś "Nigdy nie pamiętaj". Wejdź w Wand
    > passwords i skasuj mbank z listy. Zapyta się i będzie pamiętać. Moja 9.02
    > pamięta.

    Też mam 9.02. Zrobiłem jak napisałeś i działa, ale dopiero jak nacisnę
    CTRL+Enter. Dałoby się to robić bez tego (żeby się pojawiało od razu)
    czy zrobili tak dla bezpieczeństwa?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 12. Data: 2006-11-30 17:03:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Nov 2006 17:15:36 +0100, w <1...@s...pl>, Saiko Kila
    <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał(-a):

    > Też mam 9.02. Zrobiłem jak napisałeś i działa, ale dopiero jak nacisnę
    > CTRL+Enter. Dałoby się to robić bez tego (żeby się pojawiało od razu)
    > czy zrobili tak dla bezpieczeństwa?

    No niestety, właśnie tak działa Wand Password (Ctrl+Enter). Czy da się inaczej
    to wątpię (mnie nie przeszkadzało, to nie szukałem w opcjach).

  • 13. Data: 2006-12-01 08:59:33
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

> [...]

    > No niestety, właśnie tak działa Wand Password (Ctrl+Enter). Czy da się inaczej
    > to wątpię (mnie nie przeszkadzało, to nie szukałem w opcjach).

    OK, dziękuję.

  • 14. Data: 2006-12-25 14:12:37
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Saiko Kila napisał(a):

    > Też mam 9.02. Zrobiłem jak napisałeś i działa, ale dopiero jak nacisnę
    > CTRL+Enter. Dałoby się to robić bez tego (żeby się pojawiało od razu)
    > czy zrobili tak dla bezpieczeństwa?

    dla bezpieczeństwa. Ostatnio pojawiła się dziura polegająca na tym, że
    przeglądarki na stronie np. mbank.pl wpisują login i hasło do
    formularza, a potem javascriptem można je wysłać do np. hacking.pl.
    Tutaj właśnie Opera okazała się odporna bo sama nic nie wpisuje do tych pól.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 15. Data: 2006-12-25 22:47:07
    Od: g...@s...com

> [...]
    > formularza, a potem javascriptem można je wysłać do np. hacking.pl.
    > Tutaj właśnie Opera okazała się odporna bo sama nic nie wpisuje do tych pól.

    Tak dla uspokojenia. Aby hasło mogło zostać wykradzione kod
    musiałby znajdować się na stronie mBanku. Wątpię by bank
    umieścił go tam.
    Nie było (bo luka już załatana) możliwości pobrania dowolnych
    haseł na dowolnych stronach.

    Serdecznie pozdrawiam
    Radek

  • 16. Data: 2006-12-25 23:15:46
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    g...@s...com napisał(a):

> [...]
    > umieścił go tam.
    > Nie było (bo luka już załatana) możliwości pobrania dowolnych

    Wystarczy żeby strona miała jakieś cross-site scripting i nasz kod już
    na niej jest.

    Nie wdawałem się w szczegóły ale pamiętam że jakoś masowo do tego
    wykorzystywano youtube

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \