  • 1. Data: 2002-10-01 05:42:55
    Temat: mBank błąd systemu....
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Nie mogę zapłacić za telefon!!! Od rana wywala komunikaty w stylu:
    Operacja wykonana ponownie, Błąd systemu, Zaloguj się ponownie. Zawsze
    działało super a tu dziś kicha. Pewnie im się system sypnął przy
    liczeniu belkowego. Też tak macie?
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 2. Data: 2002-10-01 05:47:01
    Temat: Re: mBank błąd systemu....
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    DVD_multiregion wrote:

    [...]

    A teraz jeszcze lepiej:
    EFT0042: Zbyt długi czas wykonania operacji SNA. LU: SP32 Operacja: Recv

  • 3. Data: 2002-10-01 06:11:10
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2002 07:59:27 +0100,
    osoba podpisana: kriskel <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Potwierdzam
    To może dlatego nie wykonały się zaplanowane na dziś moje przelewy ?

    KJ

    --
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"

  • 4. Data: 2002-10-01 06:17:17
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Operacja wykonana ponownie, Błąd systemu, Zaloguj się ponownie. Zawsze
    > działało super a tu dziś kicha. Pewnie im się system sypnął przy
    JUŻ JEST O.K.

  • 5. Data: 2002-10-01 06:59:27
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Potwierdzam

  • 6. Data: 2002-10-01 08:29:16
    Od: "barbarja" <b...@t...pl>

    mnie tez ciagle wywalalo 'network error' (w IE6) albo blad bazy certygikatow
    i 'network error' (mozilla 0.9) ale przy Operze 6.05 nic nie marudzilo i
    wszystko slicznie dzialalo i wszystko bez problemu dalo sie wykonac ...
    ciekawe czy to przypadek czy rzeczywiscie jakosc realizaowanych polaczen
    zalezala od przegladarki?

    barbarja