eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak potwierdzenia zamkniecia rachunkumBank - brak potwierdzenia zamkniecia rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: zg <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - brak potwierdzenia zamkniecia rachunku
    Date: Sun, 20 Nov 2011 17:52:08 +0000
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 7
    Message-ID: <jabeo9$rfk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 92.24.134.0
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1321811529 28148 92.24.134.0 (20 Nov 2011 17:52:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 17:52:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:562016
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakis czas temu zamknalem wszystkie rachunki w mBanku, ale nie dostalem
    zadnego pisemnego potwierdzenia. Tylko SMS, ze kanal "internet" i
    "telefon" zostal zablokowany.
    Czy to ich normalna praktyka? Czy warto upominac sie o pisemne
    potwierdzenie?
    --
    zg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1