  • 11. Data: 2009-03-09 22:47:23
    Temat: Re: mBank - chcialbym miec karte z chipem
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Mar, 21:38, "master" <m...@e...pl> wrote:

    > W MediaMarkt w Poznaniu notorycznie sprawdzają wszystkich, którzy mają karty
    > na podpis. Akurat płaciłem złotą rybką mBanku bez chipa. Bez dowodu w
    > kieszeni nie ma co tam wchodzić ;)

    No ale to Poznań...;-)

  • 12. Data: 2009-03-10 06:36:37
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Kinky pisze:
    > Witam,
    > Posiadam aktualnie zwykla mbankowa karte z delfinkiem, Vise Electron do
    > eKonta. Posiada ona jedynie pasek magnetyczny, a ja chcialbym miec karte
    > z chipem, zebym mogl potwierdzac transakcje pinem a nie podpisem.

    Dobrze się zastanów i przeczytaj regulamin.
    Złota rybka tak ma (dział V, o ile dobrze pamiętam), że
    "transakcje potwierdzone PINem traktuje się jak *DOKONANE PRZEZ
    WŁAŚCICIELA* karty.
    Konsekwencje ujawnienia PINu osobom trzecim ponosi właściciel karty."

    Zaznaczę, że nie wszystkie KK tak mają.

    Nie do uniknięcia jest ujawnienie PINu np. przy kasie supermarketu,
    gdzie wszystko jest nagrywane na video, masz jedną rękę zajętą, a pinpad
    nie ma osłony.
    ... i w takim stanie, w przypadku fraudu, bank mówi Ci FUCK OFF.

    To ja mówię FUCK OFF takiej karcie.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 13. Data: 2009-03-10 15:03:31
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bzdreg" <b...@n...com> wrote in message
    Kinky pisze:
> [...]

    Nie do uniknięcia jest ujawnienie PINu np. przy kasie supermarketu,
    gdzie wszystko jest nagrywane na video, masz jedną rękę zajętą, a pinpad
    /.../

    -------
    I co niby da obraz z kamery?