  • 21. Data: 2011-10-24 16:05:41
    Temat: Re: mBank debetówka opłata
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "R." 9...@s...goo
    glegroups.com

    : karta wcale nie musi być aktywna żeby generowała koszty. Dopiero
    : zastrzeżenie karty zwalnia z tych opłat.

    Moja matka ma nieaktywną delfinkę od początku, ja do jej kont
    w mBanku mam upoważnienie, eKonto matki zasilam dość często
    przy okazji przelewania na Zakład Utylizacji Składek czy
    Urząd Skubiący... Zero opłat. :)

    : Co ciekawe w historii transakcji nie było uwzględnionych tych opłat,
    : dopiero po tym jak przelałem te nieszczęsne 4,00 żeby nie mieć
    : ujemnego salda pojawiły się z opisem:

    : Opis operacji: ROZL. ZAWIESZENIA 12-10-2011

    : Czy pobieranie opłaty za nieaktywną kartę nie podlega pod którąś z
    : klauzl niedozwolonych? Czy oprócz skargi do Strassburga można jeszcze
    : gdzieś domagać się "honoru" od mBanku?

    Ostatnio wiele zmienia się... Kadafiego zamordowali po schwytaniu,
    gdy był bezbronny a i jego ludzi także pomordowano, gdy byli
    skrępowani; Szkoci i Ślązacy tworzą odrębne państwa; Chiny
    straszą wojną nuklearną; Amerykanie rozbrajają się; Watykan
    nawołuje do komunizmu -- prymatu polityki nad gospodarką...

    Marnie na tym tle widzę skuteczność Twojej skargi... :)
    Ja na szczęście mam uszkodzenia kręgosłupa i być może nie
    doczekam nowej rzeczywistości, :) ale umrę w spokoju, choć
    w bólach, które już od dawna niewiele dla mnie nie znaczą...

    BTW US -- czy nie należy zamienić nazwy Urząd Skubiący na
    Urząd Cudownie Przemieniający Podatki w Dofinansowania?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'