  • 1. Data: 2002-06-10 13:32:27
    Temat: mBank - definiowanie kontrahentów
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    W jaki sposób definiujecie kontrahentów w mBiznes?
    Bo najpierw w myślach się roześmiałem, że mogą przenieść nazwy z
    eKonta, a teraz widzę że faktycznie tak zrobili.

    To co, mam definiować kontrahentów jako Żonę, Męża czy Wywóz
    Nieczystości? :)))

  • 2. Data: 2002-06-10 15:04:56
    Temat: Re: mBank - definiowanie kontrahentów
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Radosław Popławski wrote:

> [...]
    >eKonta, a teraz widzę że faktycznie tak zrobili.
    >
    >To co, mam definiować kontrahentów jako Żonę, Męża czy Wywóz

    Lada chwila będą nowe.

  • 3. Data: 2002-06-10 15:17:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 10 Jun 2002 15:04:56 GMT, w <ae2f7r$7h7$1@topaz.icpnet.pl>,
    Robert <m...@w...pl> napisał(-a):

    > Lada chwila będą nowe.

    Tzn.? Kontahent 1, Kontrahent 2 itd.??? To dziękuję, poczekam, chyba
    zostanę przy Inteligo -- to nie jest różnica klasy, to jest przepaść
    jakościowa.

  • 4. Data: 2002-06-10 16:14:32
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    >Tzn.? Kontahent 1, Kontrahent 2 itd.??? To dziękuję, poczekam, chyba
    >zostanę przy Inteligo -- to nie jest różnica klasy, to jest przepaść
    >jakościowa.

    Ja nie wiem dokładnie, mRadni chyba wiedzą, bo z nimi było
    konsultowane. Wiem, że będzie np. Wypłata 1 itd. - bo o tym jest
    akurat na Forum.

  • 5. Data: 2002-06-10 22:56:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 10 Jun 2002 16:14:32 GMT), Robert
    <m...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Ja nie wiem dokładnie, mRadni chyba wiedzą, bo z nimi było
    >konsultowane. Wiem, że będzie np. Wypłata 1 itd. - bo o tym jest
    >akurat na Forum.

    A może by wpadli na coś takiego jak książka numerów z dowolnymi
    nazwami i WYMAGAJĄCA hasła do przelewu? I najlepiej niech na to wpadną
    również dla prywatnych kont.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-06-11 10:44:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 11 Jun 2002 00:56:17 +0200, w
    <u...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A może by wpadli na coś takiego jak książka numerów z dowolnymi
    > nazwami i WYMAGAJĄCA hasła do przelewu? I najlepiej niech na to wpadną
    > również dla prywatnych kont.

    Już to było wałkowane -- nie będzie haseł do zdefiniowanych przelewów.
    I bardzo dobrze.

    Ew. na odczepnego mogą to zrobić opcjonalnie + oczywiście opłata za
    wysyłanie haseł dla takich klientów.

  • 7. Data: 2002-06-11 20:17:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 11 Jun 2002 12:44:46 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Już to było wałkowane -- nie będzie haseł do zdefiniowanych przelewów.
    >I bardzo dobrze.

    To dziwne, bo kiedyś uważałeś, że powinny być. Od kiedy to mniejsza
    funkcjonalność Ci się podoba? Inne banki tak mają. w WBK mogę spobie
    zrobić książkę adresową i z niej wybierać przelewy. Jest to istotne
    zwłaszcza dla konta mBiznes. Dlaczego mam za każdym razem wklepywać
    numer konta oraz nazwę odbiorcy?

    >Ew. na odczepnego mogą to zrobić opcjonalnie + oczywiście opłata za
    >wysyłanie haseł dla takich klientów.

    A co ma jedno do drugiego?

  • 8. Data: 2002-06-12 11:04:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 Jun 2002 22:17:48 +0200, w
    <9...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To dziwne, bo kiedyś uważałeś, że powinny być.

    Ja? Nigdy. Najwyżej opcjonalnie.

> [...]
    > zrobić książkę adresową i z niej wybierać przelewy. Jest to istotne
    > zwłaszcza dla konta mBiznes. Dlaczego mam za każdym razem wklepywać

    Ale co co chodży?

    > A co ma jedno do drugiego?

    Ale co co chodży?

  • 9. Data: 2002-06-12 15:54:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 12 Jun 2002 13:04:58 +0200), Radosław

    >Ale co co chodży?

    Pogorszyło Ci się? Jak coś nie dotyczy twojego ukochanego Yntelygo, to
    już uważasz, że klientom innego banku się nie należy? W WBK mam
    książkę adresową, w którą wpisuję numery kont oraz nazwy odbiorców do
    których wysyłam kasę często. W mBanku na razie nie ma takiej
    możliwości :-( i uważam, że powinna być...

    >Ale co co chodży?

    Tak oto Yntelygo wpływa na zachowanie jego zwolenników. Strzeżcie się!

  • 10. Data: 2002-06-12 16:16:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 12 Jun 2002 17:54:40 +0200, w
    <t...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > których wysyłam kasę często. W mBanku na razie nie ma takiej
    > możliwości :-( i uważam, że powinna być...

    Nie, to ty jak zwykle źle się czujesz i majaczysz.
    Już prostuję twoje głupoty:
    1. Inteligo, które potraktowało cię jak smiecia, nie jest moim
    ulubionym bankiem.
    2. Nic nie pisałem, że w mBanku nie ma być książki asresowej. Gdybyś
    choć raz ze zrozumieniem przeczytał napisany tekst (a znowu ci się nie
    udało, choć to było TYLKO JEDNO ZDANIE), to być może dotarło by do
    ciebie, że piszę o JEDNORAZOWYCH HASŁACH.

    Specjalnie cytuję jeszcze raz, byś się nie zgubił przy przeglądaniu
    archiwum:
    >TA:> > A może by wpadli na coś takiego jak książka numerów z dowolnymi
    >TA:> > nazwami i WYMAGAJĄCA hasła do przelewu? I najlepiej niech na to TA:wpadną
    >TA:> > również dla prywatnych kont.
    >
    >RP:> Już to było wałkowane -- nie będzie haseł do zdefiniowanych przelewów.
    >RP:> I bardzo dobrze.

    > Tak oto Yntelygo wpływa na zachowanie jego zwolenników. Strzeżcie się!

    Tak właśnie wygląda ludzka głupota -- przedstawiamy Tristana Aldera...