  • 1. Data: 2002-06-10 12:31:48
    Temat: PayPal.com i eKARTA mBanku
    Od: "Michał Wojciechowicz" <m...@n...pl>

    Czy ktos korzystal z uslug PayPala uzywajac karty wirtualnej mBanku?? W
    payPalu podaje sie numer konta i ostanie 3 cyfry z numeru na odwrocie
    karty.. Ale eKARTA nie ma takiego... ma nr CVV2 3-cyfrowy. Wpisalem go
    zamiast tamtego, ale jak do tej pory nie pobrano 1.95 $ ... Cos nie tak...
    Mial moze ktos podobne problemy??
    MW

  • 2. Data: 2002-06-10 14:49:42
    Temat: Re: PayPal.com i eKARTA mBanku
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > karty.. Ale eKARTA nie ma takiego... ma nr CVV2 3-cyfrowy. Wpisalem go
    > zamiast tamtego, ale jak do tej pory nie pobrano 1.95 $ ... Cos nie tak...

    No wlasnie te 3 ostatnie cyfry to wlasnie CVV2 - na eKarcie nie sa po prostu
    napisane.
    Jesli nie podales tego kodu to sie nie przejmuj, bo ja rowniez nie podalem i w
    przypadku eKarty wszystko jest ok - PayPal akceptuje ten brak, zreszta nie
    tylko PayPal - chyba to jest jakis ogolny problem.
    Obiazenie rachunku w moim przypadku pojawilo sie po ok. tygodniu.
    A propos: jakiego kraju jestes rezydentem?? :-)

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 3. Data: 2002-06-10 18:59:54
    Od: "Michał Wojciechowicz" <m...@n...pl>

> [...]
    > Obiazenie rachunku w moim przypadku pojawilo sie po ok. tygodniu.
    > A propos: jakiego kraju jestes rezydentem?? :-)

    Ja wlasnie podalem ten numer i ciagle czekam [juz ok 4 dni]. Tylko ze to
    jest pilna sprawa i potem to tak mi bardzo nie bedzie potrzebne.

    mBank dal kupra, bo nie umozliwia przelewow za granice... to jakis obled.

    A rezydentem jestem Niemiec.... podobno to przejdzie przej jakis min.
    miesiac poki sie nie skumaja.... ;)
    MW

  • 4. Data: 2002-06-10 19:00:40
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl-a_to_jest_strasznie_dlugi_dodatek_antyspamowy_.usun.go>

    Użytkownik "Michał Wojciechowicz" <m...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ae2sr0$3q4$1@news.tpi.pl...
    > A rezydentem jestem Niemiec.... podobno to przejdzie przej jakis min.
    > miesiac poki sie nie skumaja.... ;)
    > MW

    hmm, poczytaj dobrze po jakich dzialaniach zostanie odrestrictowane twe
    konto, mozliwe ze beda wymagali dokumentow od razu, wiec po co tracic 2$ ;)