  • 11. Data: 2012-03-02 20:01:48
    Temat: Re: mBank - duża podwyżka opłaty za KK
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-02 20:44, osa pisze:
    > Był (w sumie jest do wprowadzenia zmian) prostszy sposób na darmowe KK
    > mbanku. Wystarczyło zastrzec kartę przed rocznicą i zamówić nową (nie
    > duplikat, tylko plastik z nowym numerem) i spełnić warunek zwrotu opłaty
    > za wydanie (czyli kilkaset złotych w 3 m-ce) i znów na rok był spokój z
    > opłatą.

    Znam to. Zresztą ten sposób podpowiedziała mi mLinia. Natomiast
    wcześniej wypowiadałem umowę o kartę, czekałem aż zniknie z systemu i
    ponownie wnioskowałem. W między czasie miałem inną kartę, którą później
    zamykałem. Taka rotacja między kartami Gold/Platinum.

    Teraz po prostu nie będę musiał kombinować, a karty mBanku w zasadzie mi
    odpowiadają ponieważ posiadają :
    - najlepszy możliwy podgląd online,
    - ogromną swobodę w ustalaniu limitów,
    - akceptowalny TOiP (np. opłata za duplikat 0 PLN, wchodzące zmiany jak
    dla mnie są pod każdym względem na plus),
    - bardzo fajne zniżki (przynajmniej dla mnie, regularnie korzystam z wielu),
    - karta Platinum ma rewelacyjny pakiet usług dodanych (Pakiet Platinum
    czyli różnego rodzaju ubezpieczenia) za 0 PLN
    - karta Gold ma pakiet dużo słabszy ale skoro jest za 0 PLN to i tak
    jest ok. Fajne jest zwłaszcza zamawianie lekarza do domu. Ostatnio
    przeanalizowałem dodatkowe ubezpieczenia do większości kart dostępnych
    na rynku i w przedziale dochodu takim jak dla karty Platinum (5000 PLN)
    po prostu nie ma żadnej konkurencji. Visa Gold też ma pakiet niczego
    sobie i w zasadzie tylko 2-3 kart mają podobnie ciekawe ubezpieczenia (z
    mojego punktu widzenia). Większość dostępnych na rynku ma niestety
    ubezpieczenia od niczego albo co gorsza jeszcze trzeba za nie płacić.

    Dodatkowo w mBanku bardzo łatwo można uzyskać kartę z wysokim limitem (w
    tym także VP) i odbywa się to jedynie przez kilka clicknieć.

    Mr. Owl.

  • 12. Data: 2012-03-03 08:00:21
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2012-03-02 16:00, Olgierd pisze:

    > A Multi się ujednolicił i uprościł:
    >
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/z
    miana_oferty

    Ale tylko jezeli chodzi o Vise i MC World Signia. Pozostale Master Cardy
    dalej maja 1 transakcje na miesiac zwalniajaca z oplaty.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2012-03-03 08:56:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    sion-forums@ynjd19...
    > Od kwietnia nowe zasady zwalniające z rocznej opłaty: 120 operacji rocznie
    > lub 12000 zł obrotu kartą.
    > W przypadku niewykręcenia obrotów roczna opłata rośnie z 38 zł do 70 zł.
    >

    > I teraz pytanie jaki bank, daję kartę kredytową, która jest:
    > - w miarę tania (do 30-40 zł rocznie)
    > - ma dobrze działający podgląd blokad i zaksięgowanych operacji
    > - ma powiadomienia sms o operacjach na karcie?

    brat wziął bezpłatną na rok, zastrzegł, wziął kolejną bezpłatną na rok
    zawsze jakaś bezpłatna przez pierwszy rok była
    chyba że się teraz coś zmieniło

    erator/

  • 14. Data: 2012-03-05 09:07:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Mar 2012 21:01:48 +0100, Pan Sowa napisał(a):

    > - karta
    > Platinum ma rewelacyjny pakiet usług dodanych (Pakiet Platinum czyli
    > różnego rodzaju ubezpieczenia)

    Tak na szybko rzuciłem okiem i pakiet ten obowiązuje tylko właściciela
    karty. To już lepiej wolę nieplatynową Mille impresję, gdzie np. wizytę
    lekarza można zamówić nie tylko dla siebie.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2012-03-05 09:39:48
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Waldek <j...@t...mam> napisał(a):

    > Nooo ... to widze kolejny pomór zlotych Rybek ;)
    > - pierwsza fala zarazy wystapila po wprowadzeniu 2zl / debetowke

    Korzystalem przez kilka lat z wersji za 18 zl rocznie, wylacznie do platnosci
    internetowych - odpowiadalo mi wzgledne bezpieczenstwo zwiazane z dokonanym
    ustawieniem niskich limitow na kwotowe i ilosciowe transakcje.

    Za 70 zl...dam rybce w leb.

    W realu korzystam z innych, bardziej mi odpowiadajacych kart.

    Wyglada na to, ze mbank konsekwentnie dazy do wyeliminowania klientow dla ktorych
    jest bankiem dodatkowym, a nie podstawowym.

  • 16. Data: 2012-03-05 09:57:16
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 05 Mar 2012 10:39:48 +0100, Krzysztofsf
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]

    > Wyglada na to, ze mbank konsekwentnie dazy do wyeliminowania klientow
    > dla ktorych jest bankiem dodatkowym, a nie podstawowym.

    I jednoczesnie mbank eliminuje siebie jako pierwszy bank dla wszystkich
    klientow, dla ktorych bank na poczatku jest tylko uzupelnieniem do gotowki.

    Matt

  • 17. Data: 2012-03-05 18:00:36
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-05 10:07, xbartx pisze:
    > Tak na szybko rzuciłem okiem i pakiet ten obowiązuje tylko właściciela
    > karty. To już lepiej wolę nieplatynową Mille impresję, gdzie np. wizytę
    > lekarza można zamówić nie tylko dla siebie.

    Tylko na Impresji to ubezpieczenie kosztuje kilkadziesiąt PLN rocznie, a
    dla VP jest darmowe. Dla mnie różnica spora. Korzystałem z ubezpieczenia
    z VP mBanku i lekarzowi było wszystko jedno do kogo przyjechał (bo nie
    miał takich danych), a był to lekarz z FALCK.

    Mr. Owl

  • 18. Data: 2012-03-05 18:01:35
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-05 10:57, Matt pisze:
    > I jednoczesnie mbank eliminuje siebie jako pierwszy bank dla wszystkich
    > klientow, dla ktorych bank na poczatku jest tylko uzupelnieniem do gotowki.

    Ja uważam, że zmiana TOiP w przypadku KK mBanku jest korzystniejsza tak
    więc nie bardzo rozumiem o co chodzi.

  • 19. Data: 2012-03-05 18:10:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.03.2012 19:00, Pan Sowa pisze:

> [...]
    > z VP mBanku i lekarzowi było wszystko jedno do kogo przyjechał (bo nie
    > miał takich danych), a był to lekarz z FALCK.

    Ja tez ostatnio testowalem. Przyjechal 2h od zgloszenia. Tez z Falck.
    Szybko zalatwil, przepisal co mial przepisac, napisal L4 i pojechal.
    Tylko mnie pytal o wszystkie dane i wypelnial jakas karte informacyjna.

  • 20. Data: 2012-03-06 07:17:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Mar, 19:01, Pan Sowa <p...@g...ru> wrote:

    > Ja uważam, że zmiana TOiP w przypadku KK mBanku jest korzystniejsza tak
    > więc nie bardzo rozumiem o co chodzi.

    Posiadajac ekonto i karte kredytowa, musisz co miesiac wydac minimum
    100 zl karta debetowa i dokonac 10-u transakcji (srednio) karta
    kredytowa. Inaczej koszt utrzymania konta i KK wyniesie cie 94 zl
    rocznie - 7,83 zl miesiecznie.

    Dla osob mieszkajacych w mniejszych miejscowosciach oraz ludzi mniej
    zarabiajacych, z ograniczonymi stalymi wydatkami, dla mlodych
    mieszkajacych przy rodzicach i dokladajacych sie tylko gotowkowo do
    wydatkow bytowych - utrzymanie bezplatnosci bedzie niemozliwe, nawet
    jesli jest to ich jedyne konto i KK.
    O wiele taniej mozna sobie dobrac zblizone produkty w innych bankach,
    nie wspominajac o mozliwosc korzystania bezplatnie - rowniez
    wykonalnego.