  • 11. Data: 2004-06-29 16:09:40
    Temat: Re: mBank hasla sms'em
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Nie BZWBK, a jego klientów.

    5 sms'ow jest gratis, a kazdy kolejny 20 groszy. majatek?
    ja bym placil za ta kosztowna usluge :P

    pozdr.
    marcin

  • 12. Data: 2004-06-29 16:56:13
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał w
    wiadomości news:cbs1mp$3cj$2@news.onet.pl...

    > A ja powiem wprost - to jest zwyczajnie cholernie kosztowne i tyle.

    Chyba nie bardziej, niż SMS-y w Iteligo.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2004-06-29 17:12:39
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 17:03:46 +0200, blad napisal/a:

    > a jakbys sie czul jak pewnego razu odebrałbyś nagle a niespodziewanie SMS z
    > haslem - po takim SMS tel do banku i blokowanie zerowego salda to juz zbedna
    > fatyga :-)
    > Przeciez SMS jest do odczytania po drodze u operatora.
    > Ponadto czasem taki SMS przychodzi po godzinie - akurat jak chcesz go szybko
    > otrzymać
    ja korzystam z tego w BZWBK od kilku miesięcy i działa abrdzo dobrze.
    sms-y przychdoza od razu - moze mam szczescie. a co do tego, ze hasło
    idzie siecią w sposób umozliwający odczytanie: co z tego? samo hasło
    jest do niczego nie przydatne.

    --
    KrzysiekL

  • 14. Data: 2004-06-29 17:16:17
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 18:08:59 +0200, Radosław Popławski napisal/a:

    > To idź do BZWBK i płać 1,5zł za każdy przelew :)
    to jest mało piwo- trzeba płacić za konto.
    a za przelew to tylko raz zapłaciłem 1,50 zł jak naprawde zalezało mi
    żeby szybko doszedł; pozatym robie przelewy za 0,50zł czyli tyle co w
    mbanku.

    --
    KrzysiekL

  • 15. Data: 2004-06-29 17:16:51
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 18:09:40 +0200, bd napisal/a:

    > 5 sms'ow jest gratis, a kazdy kolejny 20 groszy. majatek?
    > ja bym placil za ta kosztowna usluge :P
    ale to jest "promocja czasowa":P

    --
    KrzysiekL

  • 16. Data: 2004-06-29 17:52:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bd" <b...@o...pl> writes:

    > ??? co ty opowiadasz? ktos musialby sie najpierw do mojego konta zalogowac,
    > aby o takie haslo "poprosic". co z tego, ze jest do odczytania po drodze
    > u operatora jesli samo jednorazowe haslo nikomu do niczego sie nie przyda.

    To po co jest Ci ono w ogole potrzebne?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 17. Data: 2004-06-29 18:49:44
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > To po co jest Ci ono w ogole potrzebne?

    a jestes pewien, ze rozumiesz i nadazasz? bo ja mam watpliwosci.
    przeczytaj watek jeszcze raz. haslo + konkretna transakcja = calosc.

    nawet jak ktos przechwyci moje haslo jednorazowe to do niczego mu sie
    nie przyda bo to ja bede wykonywal operacje w panelu transakcyjnym a
    nie on/a. ten ktos musialby wykrasc moj login i haslo a potem jeszcze
    ukrasc mi komorke albo dotrzec do serwera operatora i przechwycic haslo.
    a to juz nie jest takie prawdopodobne.

    pozdr.
    amrcin

  • 18. Data: 2004-06-29 22:34:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jun 2004 18:09:40 +0200, "bd" <b...@o...pl> wklepał(-a):

    >5 sms'ow jest gratis, a kazdy kolejny 20 groszy. majatek?
    >ja bym placil za ta kosztowna usluge :P

    A po co płacić jak lista haseł jest za darmo?

  • 19. Data: 2004-06-29 22:50:42
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > A po co płacić jak lista haseł jest za darmo?

    lista jest niewygodna imho. a wprowadzenie jej np do komorki czy
    palmtopa tez nie jest wygodne bo brak funkcji ctrl+c i ctrl+v w
    wersji papierowej - czasochlonne :))

    pozdr.
    marcin

  • 20. Data: 2004-06-30 08:28:34