  • Data: 2003-06-04 14:29:54
    Temat: mBank i Inteligo
    Od: dzinksol <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Założyłem jakiś czas temu konto w Inteligo, zadzwonilem zeby tak
    dowiedzic sie ogolnie o ofercie. Jednak pan z drugiej strony sluchawki
    przekonal mnie, jednak w danej chwili nie moglem dluzej rozmawiac wiec
    sie umowil ze mna na telefon po pracy. Trosze sie spoznil z
    zdzawonieniem, ale zadzwonil. W dniu wczorajszym zalozylem konto w
    mbanku wypelniajac formularzw interencie, a juz dzisiaj pani z mlini
    zadzwonila do mnie. W danym momecie nie moglem rozmawiac wiec
    poprosilem czy mogla by zadzwonic ok 19, ona ze moze ale jutro, ale ja
    mowie ze tez ok 19, pani ze to nie mozliwe. No coz musialem
    prorozmawiac od razu, nie zabardzo moglem bo bylem w pracy. Czy nie
    uwazacie to za dziwne podejscie dla banku ktory jest z załozenia 24h.
    A moze sie myle? Moze mi ktos wyjasnie zaistaniala systuacje ze tak
    sie traktuje klienta